Snup en 4x27 Kajaktaxi næstre gang du skal rundt i indre København

Vi har netop lanceret et helt nyt tiltag, I kan gøre brug af næste gang I kommer forbi København.

Vi har nemlig udvidet vognparken med fem kajak-taxier i indre havn for at give mulighed for smidig transport uden om køer og broer.

Det giver også passagerne en fantastisk mulighed for at opleve København, imens de bliver fragtet rundt - ligesom vi kender det fra Venedig.

Adm. direktør, Thomas RB Petersen fortæller:

”Initiativet har kørt i en uge nu, og har indtil videre fungeret rigtigt godt. Der har lige været et par enkelte episoder, hvor nogle turister er røget i vandet, hvilket er beklageligt, men der vil som regel altid være lidt opstartsvanskeligheder. Vi er derudover meget stolte af, at vi kan præsentere en meget CO2-venlig transportform, hvor det jo i princippet kun er den CO2, de hårdtarbejdende kajak-taxichauffører udleder, der tæller med i CO2-regnskabet.” 🌿

Hvis du også gerne vil prøve en af de nye kajak-taxier, kan du bestille en ved at ringe til 4x27 eller via appen. Kajak-taxierne har naturligvis GPS tracking, så du kan se, hvor den nærmeste befinder sig. OBS: Vi tilbyder ikke nattesejlads endnu.

• Biltrafik

Taxi 4×27 er en sammenslutning af ca. 220 vognmænd, der sammen med mere end 35 faste medarbejdere og over 600 chauffører hver dag arbejder på, at gøre vejen gennem Danmark nemmere, hurtigere og mere bekvem.

Thomas RB Petersen

Pressekontakt Adm. direktør (CEO) +4527272700