Indholdstjenester skal vækste TDC

Familien er udråbt som vigtigste kernekunde og det potentiale, som skal skabe vækst i TDC’s mobilforretning. Det står klart med dagens lancering af nye mobilpakker, hvor underholdning og fordelen ved at samle familiens abonnementer er i centrum.

Som noget nyt får alle, der køber mere end ét abonnement hos TDC adgang til TDC Film- & Seriepakke – et univers som, udover hundredvis af film og serier, også giver adgang til Danmarks bedste børneunderholdning. Det sker som led i en længerevarende satsning blandt flere af TDC-koncernens brands, hvor underholdning, i form af f.eks. film, musik og bøger, rykker stadig længere frem på prioriteringslisten som dét, der skal skabe øget værdi blandt kunderne.

”To vigtige ting skal tegne profilen i TDC; masser af indhold kombineret med fordele ved at samle sine abonnementer hos os. Det er den DNA, der skal adskille os fra konkurrenterne og få flere kunder i butikken,” fortæller Frederik Sjørslev Søgaard, direktør i TDC Privat.

Med den nye mobilportefølje vælger man et ud af fire nye basisabonnementer. Derefter kan man købe op til fire ekstra abonnementer, som er nøjagtig magen til det valgte basisabonnement, men kun koster 99 kroner pr. måned. Alt efter hvilket abonnement man vælger, følger der forskelligt indhold med, som i flere af tilfældene giver særlig god mening, når man er flere.

”Hos os kan familien deles om deres samlede datapulje, ringe gratis til hinanden, når de rejser i Europa og få adgang til hinandens billeder via TDC CloudDisk. Eller de kan samles om en god film fra Film- & Seriepakken, som har så stort et indhold, at supplerende streamingtjenester for mange bliver overflødige,” siger Frederik Sjørslev Søgaard og fortsætter;

”Vi har styr på de klassiske mobildyder med rigelig taletid og data i pakkerne. Nu gælder det om at tilføre pakkerne noget merværdi ved at dække andre af familiens behov. Fremtidens mobilmarked handler ikke om pris, men om hvem der kan tilbyde sine kunder det bedste indhold,” siger Frederik Sjørslev Søgaard.

Dagens lancering er en del af TDC-brandets strategi om at være det foretrukne valg for familien. Målet er at øge andelen af husstande, hvor to eller flere har mobilabonnementer fra TDC.

”Vi går direkte efter familierne, fordi de er mere loyale kunder, og fordi de faktisk gerne vil samle deres produkter hos TDC. Flere familier har bare ikke tidligere kunnet se nok fordele ved det. Men det ændrer vi fra i dag,” siger Frederik Sjørslev Søgaard.

Indholdsfordele i familiepakkerne

·  Fri adgang til Film- og Seriepakken fra TDC når man køber mere end et abonnement.

·  TDC Play Musik - fri adgang til millioner af musiknumre.

·  Ingen taksering for dataforbrug, når man ser film fra Film- & Seriepakken eller lytter til musik fra TDC Play Musik.

·  TDC Fællesdata giver mulighed for samle hele familiens data i én fælles pulje og få fuld udbytte af datamængden

·  Op til to ekstra data-simkort til din tablet eller mobilt bredbåndsmodem

·  TDC CloudDisk på 50 GB til backup af billeder, dokumenter og kontakter.

·  TDC MobilSikkerhed - anti-tyverifunktion samt virus og browserbeskyttelse.

• Telekommunikation

• tdc film & seriepakke
  • tdc familiepakke
  • tdc mobilportefølje