TDC introducerer Automatisk Kortbetaling

8. november introducerer TDC Automatisk Kortbetaling som den fremtidige gebyrfri betalingsmulighed.

Man kan tilmelde sig betaling via sit Dankort, VisaDankort eller Visa Electron på tdc.dk/kortbetaling. Betalingen foregår ligesom med Betalingsservice automatisk, når først man er tilmeldt.

"Det er en lettere og mere effektiv betalingsmåde for forbrugerne og os. Samtidig håber jeg, at vores kunder benytter lejligheden til at gå over til en elektronisk regning. Det giver dem et bedre overblik over deres betalinger, fordi de altid har adgang til deres elektroniske regningsarkiv," siger Jesper Theill Eriksen, koncerndirektør for TDC's privatforretning.

Det betyder også noget for miljøet. Hvis TDC’s kunder går over til elektroniske regninger, vil der være sparet den samme mængde CO2, som en bil bruger for at køre 11 gange rundt om jorden.

Kunderne skal til at betale for Betalingsservice
25. december kommer der et gebyr gennem Betalingsservice fra Nets (tidlige-re PBS) på 5,04 kr. Det er det beløb, som Nets tager for at man som kunde kan betale via deres Betalingsservice. TDC tjener ikke noget ved dette gebyr.

Fakta om prisen
Prisen på de 5,04 kr. er fundet ved at tage samlede regning til TDC fra Nets og dividere med det antal af betalinger til TDC, der foretages gennem Betalingsservice. Alle pengene fra det nye gebyr går videre til Nets.

Pressekontakt

TDC's pressesekretariat er åbent alle hverdage i tidsrummet 08.00 til 16.30. Du kan dog altid kontakte os døgnet rundt på 70 20 35 10.

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte en af os direkte.

Pressesekretariatet kan ikke besvare kundehenvendelser.
Der henvises i stedet til 80 80 80 80.

TDC A/S
TDC Presse