TDC vil rydde op i mobiljunglen

Over en halv million TDC mobilkunder får i disse måneder opgraderet deres abonnementer kvit og frit. Det er 250.000 TDC mobilkunder, der automatisk bliver løftet over på de nye mobilabonnementer med mere indhold, der lanceres i denne uge, og yderligere 280.000 kunder, som får mere data og flere minutter for samme pris.

Langt størstedelen af kunderne har allerede fået besked om om de forbedrede mobilpakker og de sidste kunder modtager i disse dage kommunikationen fra TDC. Frederik Sjørslev Søgaard, direktør for TDC Privat forklarer om den omfattende opgradering:

"Det handler om at være mere proaktive over for vores kunder, for jeg har stor forståelse for, at det ikke altid er let at overskue mobilabonnementerne. Udover det ekstra indhold til kunderne, har vi derfor også arbejdet hårdt på at udvikle og forenkle de abonnementer, vi har på hylderne. Faktisk har vi i de seneste tre år skåret antallet af abonnementer ned fra at have 16 forskellige til nu at tilbyde tre, og det er ingen hemmelighed, at jeg har flere idéer på tegnebrættet for at gøre det endnu lettere at være mobilkunde hos os."

Med de tre abonnementer i salgsvinduet tilbydes det populære ekstra abonnement fortsat til 99 kr. som tilvalg, ligesom kunderne får en sikkerhedspakke, samt film, tv-serier og musik med i købet.

Tiltrængt oprydning

Udover at styrke TDC Privats konkurrenceevne, så er tiltaget sat i søen for at rydde op i bunken af abonnementer, der er vokset i takt med, at den teknologiske udvikling har taget fart. Eksempelvis er der sket en fordobling i brugen af data i løbet af de seneste måneder.

"For at kunne følge med kundernes behov, har vi gennem tiden introduceret rigtig mange abonnementstyper. Nu laver vi en tiltrængt oprydning og gør hvad vi kan for samtidig at sikre, at vores kunder har abonnementer, der matcher det gennemsnitlige forbrug, vi ser i markedet i dag", siger Frederik Sjørslev Søgaard.

TDC har taget skridtet videre for at sikre, at kundernes abonnementer er tidssvarende, og derfor har yderligere 550.000 kunder modtaget servicetjek-breve med en påmindelse om at gennemgå deres abonnementer.

"Udviklingen i mobilforbruget er i konstant bevægelse, derfor er det vigtigt at vores kunder med jævne mellemrum sikrer, at de har det rigtige produkt. Vi ringer proaktivt til alle kunder vi har tilladelse til at ringe til, og alle øvrige kunder kan jeg kun opfordre til at kontakte TDC for at sikre at abonnement og behov matcher", siger Frederik Sjørslev Søgaard.

Opgraderingen af mobilkunderne og de tre nye mobilabonnementer ændrer ikke ved, at TDC kunder fortsat har fri data indtil den 31. juli.

Fakta om den nye mobilportefølje:

TDC’s nye mobilportefølje er blevet opgraderet med mere data og består af tre basisabonnementer, med mulighed for køb af op til fire ekstra abonnementer, der er magen til basisabonnementet, for kun 99 kroner pr. abonnement. Alle mobilkunder vil få adgang til:

• -TDC CloudDisk 50GB – Automatisk backup af alle dine billeder og filer gemt et sted med mulighed for at dele med venner og familien
  • -TDC Play Film og Seriepakken – fri adgang til masser af film & serier
  • -4G – på Danmark bedste netværk

Ønsker familien adgang til flere fordele, kan man nemt opgradere alle familiens abonnementer og få adgang til:

• -TDC Play Musik – Fri adgang til millioner af musiknumre
  • -TDC Rejseklar EU – Giver familien adgang til Fri Tale i 33 lande og fri SMS og MMS til danske numre og 100MB data

Læs meget mere på tdc.dk/mobilpakker

TDC Group er Skandinaviens foretrukne udbyder af kommunikationsløsninger og home entertainment. Døgnet rundt sikrer koncernen millioner af skandinaviske husstande hurtig og let adgang til musik, tv og film på alle platforme, når som helst og hvor som helst. TDC Group ejer og driver fiber-, kobber-, coax- og mobilnet og er med sit pan-nordiske netværk den vigtigste udbyder af avancerede netværksløsninger til både store og små virksomheder.