iPhone SE - stærkeste 4" telefon nogensinde

Blogindlæg   •   Maj 06, 2016 09:00 CEST

Apple er igen på banen med en ny iPhone, der er gentænkt fra inderst til yderst. iPhone SE er den mest kraftfulde 4-tommer telefon nogensinde. Den er udstyret med avancerede kameraer og utrolig processorkraft, der alt sammen er pakket i et elsket design. Det er et stort skridt for mindre telefoner.

Et elsket design

Den nye iPhone SE er rettet mod brugere, der gerne vil have en iPhone med de allernyeste funktioner men ikke er til store skærme. iPhone SE er en finpudset udgave af et kendt og elsket design. Så er du vild med designet fra iPhone 5, vil denne iPhone også være noget for dig. Den er fremstillet i perleblæst aluminium med matslebne, elegante runde kanter og med den 4 tommer Retina-skærm, ser du alt på skærmen knivskarpt.

iPhone SE - design

Stærkeste 4” telefon nogensinde

iPhone SE har den avancerede A9-chip fra iPhone 6s. Den leverer spektakulær hastighed og respons takket være 64-bit-arkitektur, der er kendt fra stationære computere. Dens grafiske ydeevne er på niveau med en konsol, som giver dig god billedkvalitet, når du bruger dine bedste apps og spil.

iPhone SE - spil

Der er samtidig integreret en M9-bevægelseshjælpeprossesor i A9-chippen. Den er forbundet med både accelerometer, kompas og gyroskop, der kan måle bevægelser som for eksempel dine skridt og løb.
Alt i alt er iPhone SE en lækker telefon, der er dobbelt så hurtig som iPhone 6s i processorkraft og tre gange så hurtig, når det kommer til grafik.

Graf - iPhone SE

Det eneste kamera, du behøver

Med iPhone SE har du mulighed for at tage lige så skarpe og detaljerede billeder som med topmodellen iPhone 6s. iPhone SE har et 12-megapixels iSight-kamera, der er glimrende til dig, der elsker at tage flotte kvalitetsbilleder. Samtidig kan du optage og redigere imponerende 4K video med op til fire gange så høj opløsning som 1080 HD-video.

iPhone SE - photo

Flotte selfies er i den grad også vigtigt. Retina-skærmen er ikke kun et sted, hvor du kan se alt dit indhold, men er også en blitz til dit FaceTime HD-kamera. Retina Flash får skærmen til at lyse tre gange kraftigere end normalt og gør derfor dine selfies (endnu) bedre i dårlig belysning og om natten. Samtidig matcher True Tone Flash lyset i omgivelserne, så det giver mere livagtige billeder med naturtro hudtoner og farver.
Live Photos er blevet videreført fra iPhone 6s. Her har du mulighed for at se sekunderne lige før og efter et billede er blevet taget, så dine øjeblikke bliver til levende minder.

Den brugervenlige iPhone SE

iPhone SE kommer med iOS 9 - det mest avancerede styresystem til mobile enheder. Den har en brugervenlig grænseflade, fantastiske funktioner og selvfølgelig også Touch ID, der gør det nemt og sikkert at låse din iPhone SE op.

iPhone SE - ID touch

En iPhone til din personlighed

iPhone SE kommer naturligvis i flere udgaver. Du har mulighed for at vælge mellem 16 GB og 64 GB samt mellem farverne grey, gold, rose gold og silver. Med andre ord: Find den telefon, der passer til dig.

iPhone SE - farver

Med det ydre fra iPhone 5s og det indre fra iPhone 6s, er det et stort skridt for en lille telefon. Se præsentationen af iPhone SE her, hvor du også kan bestille dit eget eksemplar.

Specifikationer for iPhone SE

Hukommelse

Hukommelse 16/64 GB afhængig af model

Andre specifikationer