Lever den danske sommer ikke helt op til dine forventninger?

Blogindlæg   •   Jul 01, 2013 11:25 CEST

Mange af os har nok prøvet at skippe rejseplanerne et år eller to for at nyde den dejlige danske sommer. Desværre lever den ikke altid helt op til forventningerne, hvilket også betyder, at priserne på rejser sydpå stiger i takt med regnvejret. I dette indlæg tager vi et hurtigt kig på tre apps, der kan hjælpe dig billigt afsted til et strejf af solskind.

APP Afbudsrejser

APP Afbudsrejser er en ny dansk app, som hjælper dig med at finde de billigste afbudsrejser. App’en forenkler søgningen på afbudsrejser fra flere forskellige rejseselskaber og holder dig opdateret 24 timer i døgnet. En virkelig smart feature ved app’en er funktionen ”overvågning”, hvor du kan indsætte en række specifikationer til dine rejsekrav, hvorefter en push-besked bliver sendt til dig, når en rejse, der matcher dine krav, udbydes.

Du finder APP Afbudsrejser i App Store her (gratis)
APP Afbudsrejser er også tilgængelig i Google Play her (gratis)

Airbnb

Hvis du har købt flybilletter, men endnu ikke har fundet et sted at bo, så kan Airbnb måske være løsningen. Her får du adgang til et stort netværk af folk, som lejer alt fra lejligheder til en privatejet ø ud i 19.000 forskellige byer og 190 lande. Du kan endda også leje din egen bolig ud gennem Airbnb, hvis du gerne vil finansiere din rejse med lidt ekstra penge. App’en er gratis og fås både til iPhone og Android.

Find app’en i App Store her (gratis)
Eller på Google Play (Android) her (gratis)

Couchsurfing

Hvis du elsker at møde nye mennesker, når du rejser, og du gerne vil opleve verden på en anderledes måde end gennem de sædvanlige hotelværelser, så er couchsurfing måske noget for dig. Couchsurfing er verdens største sociale rejse-netværk, hvor du kan møde mennesker fra hele verden, som måske er villige til at låne dig en ekstra seng, en plads på sofaen eller en madras på gulvet, når du er på ferie. Couchsurfing har lavet en gratis app, der gør det muligt og let at komme i kontakt med folk, der gerne vil låne dig en soveplads i mere end 230 lande og 67.000 byer. App’en fås til både iPhone og Android.

Find app’en i App Store her (gratis)
Eller på Google Play (Android) her (gratis)

Kender I andre gode apps, der kan hjælpe rejselystne afsted på en tur til varme og sol?