Vil du se, hvem du kan ringe til for 0 kr.?

Blogindlæg   •   Aug 15, 2012 13:13 CEST

Med Telias helt nye app ”Telia til Telia” kan du se, hvor mange du kan ringe til for 0 kr., hvis du har et Telia-abonnement med Telia til Telia og Fri til Fastnet. App’en er gratis, og du behøver ikke være Telia kunde for at bruge den.

Vil du kunne ringe gratis til 1 million mobilnumre og alle private danske fastnetnumre? Så kan vores nye app ”Telia til Telia” vise dig hvem i din kontaktliste, du kan ringe gratis til med Telia til Telia og Fri til Fastnet. Det behøver ikke at tage mere end et par sekunder, at se om man kan spare penge på mobilregningen. Når du har downloadet app’en og åbner den, viser den, hvem der har et Telia mobilnummer eller et fastnetnummer i din kontaktliste.

Hvordan fungerer det

App’en viser et lille ikon ved siden af de kontakter, som du vil kunne ringe gratis til. Er det et mobilnummer, kan du se en lille mobil med et Telia logo, og hvis det er et fastnetnummer, vises en lilla telefon. Det er let og overskueligt.

Hvem kan bruge app’en

App’en kan bruges af alle, både nuværende Telia-kunder, men også dem der overvejer at skifte til Telia. Telia til Telia-app’en er selvfølgelig gratis og fås både til iPhone og Android.

Telia til Telia og Fri til Fastnet

Hvorfor skal du downloade denne app? Med Telia til Telia kan du ringe for 0 kr. til mere end 1 million danske Telia-mobiler, uden opkaldsafgift. Har du servicen Fri til Fastnet, kan du ringe for 0 kr. til 2.5 millioner danske fastnetnumre – naturligvis også uden opkaldsafgift. Med den nye app kan du altså hurtigt se, om der er penge at spare på mobilregningen.

Du kan hente Telia til Telia app’en her (Gratis)