Marshall London er for musikelskere

Nyhed   •   Aug 20, 2015 14:54 CEST

Marshall er vel nok mest kendt for deres høretelefoner og højtalere, men nu har selskabet også lanceret en smartphone. Og det ufravigelige fokus på musikken gennemsyrer telefonen i alt fra det fysiske design til features i softwaren.

”To er bedre end én” lader til at have været et motto for Marshall London. Eksempelvis har telefonen hele to højtalere på fronten, som gør den velegnet til at nyde musikken i mindre grupper uden at skulle tilslutte højtalere. Der er også to stereo jack-stick, så man kan nyde musikken med en ven eller se en film sammen. Selvfølgelig med individuel lydstyrke.

Marshall dobbelt jack

Desuden er der en dedikeret musik-knap, som giver direkte adgang til din musik, så du kan styre den ”på toppen” af det, du i forvejen har gang i på skærmen.

Det hele er pakket ind i et klassisk Marshall-design, som leder tankerne hen på vintage Rock’n’Roll, som vi kender det fra Marshalls andre produkter.

Marshall London design

Indmaden byder ligeledes på kræs for musikelskere, og fx byder Marshall London på en separat processor for musik, hvilket giver musikoplevelser af højeste kvalitet. Med Marshall London får brugeren desuden endnu flere muligheder for at indstille lyden via en unik Equalizer-funktion.

Med Marshall London har aspirerende musikkunstnere desuden mulighed for at optage deres sange direkte på telefonen. Telefonen kommer også med en indbygget DJ-app, som sammen med de to jack-stick giver dig alt, hvad du har brug for, for at blive festens centrum.

Marshall London DJ

Specifikationer

Marshall_specs

Læs mere og se priser her