Eksklusivt hos Telia: Køb Samsung S7 edge i den nye farve Gold Pink

Pressemeddelelse   •   Maj 20, 2016 08:23 CEST

Hvis man skal have fingrene i den splinternye Samsung S7 edge i Pink Gold blandt de første i landet, skal man se i Telias retning. Telia har nemlig som de eneste ret til at sælge S7 edge i Pink Gold frem til den 6. juni

Topmodellerne fra Samsung har vundet stort indpas blandt forbrugerne, og den nye farve spås også stor succes af Telias produktansvarlige, Jesper Lylloff:

”Der er ingen tvivl om, at Samsung med S7 edge bygger videre på den succesfulde kombination af kraftfulde specifikationer i et elegant, stilbevidst ydre. Designet får endnu et løft med den nye Pink Gold-farve, som minder meget om rosa guld i sit udtryk. Den vil helt klart appellere til kvinderne, men det vil være en fejl at udelukke mændene som købere. Farvekombinationen taler nemlig bestemt også til det mandlige publikum, som søger et unikt udtryk blandt de mange sorte, hvide og grå telefoner på markedet. Vi er glade for at kunne tilbyde den nye farve eksklusivt i Telia”.

Læs mere om Samsung Galaxy S7 edge her

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores 26.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.