TOP 10: DE MEST POPULÆRE MOBILER I DECEMBER

Pressemeddelelse   •   Jan 01, 2019 12:00 CET

Huawei og Samsung er blandt de mest populære telefoner i decembers top 10.

Huaweis P20 Lite indtager for anden måned i træk første pladsen, stærkt efterfulgt af Samsungs Galaxy S8, der er tilbage i top 10 efter nogle måneders fravær. Huaweis P20 Pro er rykket op fra 8. til 3. pladsen og er derved stigende i popularitet. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte telefoner i december.

Apple er stærkt repræsenteret i december måneds top 10, med både iPhone X, XS, 6s, XS Max og 8. Apples iPhone X er tilbage i top 10 efter en måneds fravær, mens vi også byder velkommen til iPhone 6s der er tilbage efter flere måneders fravær.

Samsungs Galaxy S9 oplever ligeledes stigende popularitet og er flot repræsenteret på en 7. plads.

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores 26.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.