TOP 10: De mest populære mobiler i januar

Pressemeddelelse   •   Feb 01, 2018 12:00 CET

Januars højdespringer er Huaweis Mate 10 lite, der indtager førstepladsen som månedens mest solgte mobil.

Huawei Mate 10 lite oplever stor popularitet i januar og placerer sig dermed øverst på Top 3-listen. Apples seneste modeller, iPhone X og iPhone 8, forbliver stadig blandt månedens Top 3.

Januars højdespringer er Huawei Mate 10 lite, som rykker fra nummer 8 til nummer 1 på Top 10-listen over månedens mest solgte mobiler. Til gengæld er Huwaei P10 lite i januar helt ude af top 10-listen og Huawei Mate 10 pro er også faldet en anelse i popularitet og rykker fra nummer 7 til nummer 8.

Begge Samsungs Galaxy-modeller, Galaxy S8 og Galaxy S8 Plus, vedholder igen i denne måned stærke positioner på listen. Galaxy S8 beholder sin 4. plads, mens storebroren Galaxy S8+ er steget i popularitet og rykker fra en 9. plads til en 6. plads.

Januarudsalget har desuden bragt en gammel kending tilbage på Top 10-listen. Apples iPhone 6s indtager nemlig pladsen som nummer 10 efter flere måneders fravær. Samtidig oplever iPhone SE også et lille ryk opad, og går fra nummer 10 til nummer 9. I det hele taget er Apple godt repræsenteret blandt favoritterne med hele seks modeller på listen.

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores 26.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.