TOP 10: DE MEST POPULÆRE MOBILER I JANUAR

Pressemeddelelse   •   Feb 01, 2019 12:00 CET

Apple og Huawei er blandt de mest populære telefoner i januars top 10.

Apples iPhone 7 er månedens højdespringer, der indtager en flot første plads efter flere måneders fravær. Den er stærkt efterfulgt af Huaweis P20 Pro, der for anden måned i træk ligger i top 3. Apples iPhone XS er i stigende popularitet og er rykket fra 5. til 3. pladsen. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i januar.

Samsungs Galaxy A7 er for første gang i top 10, hvor den indtager en stærk 4. plads.

Apple er flot repræsenteret i januar måneds top 10, med også iPhone XS Max, XR, 8 og X. Apples iPhone XR er tilbage i top 10 efter en måneds fravær, mens iPhone XS Max er i stigende popularitet.

Huaweis Mate 20 Pro oplever ligeledes stigende popularitet og er repræsenteret på en 5. plads.

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores 26.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.