TOP 10: DE MEST POPULÆRE MOBILER I JUNI

Pressemeddelelse   •   Jul 01, 2019 12:00 CEST

Apple og Huawei er blandt de mest populære mobiler i junis top 10.

Apples iPhone XS og XR har siden sidste måned byttet plads, men vedholder deres placering i top 3. Huaweis P30 Lite sniger sig op på andenpladsen og er ny på listen. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i maj.

Apple har igen i denne måned 5 mobiler i top 10. iPhone 8 vedholder en sjetteplads, hvor iPhone 7 er tilbage på listen efter nogle måneders fravær.

Samsung Galaxy S10 indtager en fjerdeplads efter lidt fravær og er stærkt efterfulgt af Huaweis P30 Pro. OnePlus 7 Pro, der blev lanceret i maj måned, vedholder sin tiendeplads og sniger sig igen med i top 10.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker, på Telias hjemmeside.

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores mere end 20.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.