TOP 10: De mest populære mobiler i maj

Pressemeddelelse   •   Jun 01, 2018 12:00 CEST

I maj måned kommer en af højdespringerne fra Huawei, som rykker fra en 9. plads og ind på Top 3 listen med modellen P20 Pro og gør Apples iPhone X og iPhone 8 selskab.

Igen i maj måned vedholder Huawei en plads på Top 3, men modellen er udskiftet fra P20 Lite til P20 Pro. Apples iPhone X og iPhone 8 vedholder også sine pladser i toppen. Det viser den seneste opgørelse fra Telia.

Huaweis P20 oplever ligeledes stigende popularitet og kommer for første gang ind på Top 10 listen og indtager en 4. plads blandt mobilfavoritterne. Til gengæld oplever P20 Lite et fald og rykker fra nummer 3 til nummer 7 og P10 Lite er røget ud af denne måneds Top 10 liste.

Den nye OnePlus 6 er også en af månedens helt store højdespringere. Selvom OnePlus 6 kun har været til salg siden 22. maj, stryger den direkte ind på maj måneds top-10 liste og lander på en 8. plads.

Samsung er stadig flot repræsenteret på listen med 2 modeller, henholdsvis Galaxy S9+ på nummer 6 og Galaxy S9 på nummer 9.

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores 26.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.