TOP 10: DE MEST POPULÆRE MOBILER I SEPTEMBER

Pressemeddelelse   •   Okt 01, 2019 12:00 CEST

Apple blandt de mest populære mobiler i septembers top 10.

Apple indtager september måneds top 10 med syv telefoner. Den splinternye iPhone 11 indtager en flot første plads, stærkt efterfuldt af en lang række andre Apple mobiler. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i september.

Den nye Apple iPhone 11 Pro og 11 Pro Max er også på månedens top 10, sammen med iPhone 8 og iPhone 7, der de seneste måneder har været i top 10. IPhone XR vedholder, efter flere måneder, sin plads i top 3.

Samsung er repræsenteret med Galaxy S10+, der indtager en niende plads. Huawei har i denne måned to mobiler i top 10, henholdsvis P Smart 2019 og P30 Pro.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker, på Telias hjemmeside

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores mere end 20.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.