Bliv vild med vinterens farver i de tre nye makeupkollektioner

Pressemeddelelse   •   Okt 05, 2016 06:00 CEST

Nye innovative produkter, der holder ud lige så længe som dig!

Vi introducerer nu tre glamourøse Limited Edition makeupkollektioner, så du kan sætte vinterens fester i gang med et brøl: Rock the Night, Go for Gold og A True Romance. Hvert eneste look indeholder en Limited Edition Eyeshadow Quad og en Colour Crush Nail Polish – samt Matte Lip Liquid og Shimmering Eye Colour Sticks, som er en del af trenden lige nu.

Lanceres 1/11-2016

De tre vinter looks:

100% Velegnet til vegetarer - fri for gluten, petrolatum & mineralske olier

1: Rock the night: Det vilde aftenlook består af en silkeagtig og glitrende sort, metalliske blå nuancer med et strejf af marinefarver og sølv som kontrast. Du får kysseklare, røde, matte læber og en matchende neglelak.

Produkterne i looket: Ny limited edition Rock the Night Eyeshadow Quad, Cairo Granite Eye Colour Stick, Sydney Amaryllis Matte Lip Liquid, Limited Edition Red Bellious Nail Pol ish.

2: Go for gold:  Giv cocktaillooket et moderne twist med varme, gyldne toner tilsat gyldent glimmer på en kraftig brun baggrund. Fuldend looket med matte, blommefarvede læber. Hvis du har lyst til gøre looket endnu vildere kan du tilføje glitrende, gyldne negle.

Produkterne i looket: Ny limited edition Go for Gold Eyeshadow Quad, limited-edition Gold Foils Nail Polish, Nevada Gold. Eye Colour Stick, Mauritius Dahlia Matte Lip Liquid.

3: A true romance: Saftig blomme og glitrende ametyst bliver blandet med sukkersøde, matte læber. Tilsæt nogle vampede blommefarvede negle og få et vildt, utæmmet look.

Produkterne i looket: Ny Limited Edition A True Romance Eyeshadow Quad, Siberian Quartz Eye Colour Stick, Taipei Orchid Matte Lip Liquid, Plum Addict Limited Edition Nail Polish.

Eyeshadow Quad, Go for Gold -  fås i 3 nuancer - 200 kr.

Matte Lip Liquid, Mauritius Dahlia Matte Lip Laquer - fås i 12 nuancer - 75 kr.

Colour Crush Matte Lipsticks, Sienna Rose - fås i 7 nuancer - 125 kr.

Eye Color Sticks, Gold - får i 3 nuancer - 115 kr.