BOUNCE BACK TO LIFE MED 100% VEGANSK HUDPLEJE

Pressemeddelelse   •   Jan 29, 2018 11:51 CET

100% vegansk hudpleje

I 2018 giver The Body Shop din hud et frisk pust af ny energi og mere elasticitet med de to nye, opfriskende superstjerner Drops of Youth™ Bouncy Eye Mask og Drops of Youth™ Gentle Foaming Wash.

Begge produkter er fulde af naturinspirerede ingredienser, som efterlader huden med et fornyet look. Den friske øjencreme er en formulering med flere anvendelsesmuligheder: Den kan bruges om dagen som en øjencreme eller bruges om natten som en maske, der hjælper huden med at se sundere og friskere ud. Se nærmere på fordelene ved de skønne og 100% veganske nyheder til din hud.

YOUTH BOUNCY EYE MASK 225 KR.

FORMULERING DER KAN BRUGES NAT OG DAG
Drops of Youth™ Bouncy Eye Mask kan bruges om morgenen som fugttilførsel under øjet, eller den kan duppes på som opfriskning til øjenområdet i løbet af dagen, hvor den køler og tilfører fugt til trætte øjne. Om natten fungerer den som en maske, så du vågner med en hud, der ser friskere, yngre og sundere ud.

YOUTH BOUNCY EYE MASK 225 KR.

BERIGET MED BEROLIGENDE AGURKEEKSTRAKT
Giv trætte øjne et powernap*** med fugtgivende, blødgørende agurkeekstrakt.

ELASTISK KONSISTENS
Den elastiske konsistens trænger let ind i huden og efterlader en ikke-klistrende, blød finish

YOUTH GENTLE FOAMING WASH 125 KR.

REFRESHING FACE FOAM
The Body Shop lancerer også den nye Drops of Youth™ Gentle Foaming Wash i denne serie, der giver huden et fornyet look.

BERIGET MED ØKOLOGISK COMMUNITY TRADE BABASSUOLIE

FRA BRASILIEN

The Body Shop indkøber sin Community Trade babassuolie fra Cooperative of Agricultural Producers of Lago de Junco (COPPALJ) i Brasilien. The Body Shop har samarbejdet med kooperativet som kaldes ’skovens beskyttere’, siden 1995. COPPALJ giver en fair løn til over 150 medlemmer fra 12 lokalsamfund og er med til at give kvindelige babassuproducenter en større økonomisk uafhængighed.

BOUNCY BUTTERFLY MASSAGETEKNIK

Få mest muligt ud af din opfriskende, humørboostende Drops of Youth Bouncy Skin Duo med lidt hjælp fra eksperterne.
The Body Shop har i samarbejde med Dr. Christine Choi Kim udviklet en opkvikkende “Bouncy Butterfly” ansigtsmassageteknik, som hjælper med at forvandle og gøre din hud klar til det nye år.

“VIRKER DINE ØJNE TRISTE, TRÆTTE OG KLAR TIL EN POWERNAP? ØJENLÅGET ER DEN MEST SARTE HUD PÅ HELE DIN KROP, SÅ VÆR EKSTRA FORSIGTIG OG OPMÆRKSOM PÅ DET. PRØV DEN LETTE, OPFRISKENDE BOUNCY BUTTERFLY-MASSAGETEKNIK. DEN TAGER KUN TO MINUTTER OG KØLER OG PLEJER ØJEBLIKKELIGT HUDEN.
– DR. CHRISTINE CHOI KIM, DERMATOLOG HOS THE BODY SHOP

BOUNCE BACK TO YOUTH MED 5 SIMPLE TRIN