Clear your mind

Pressemeddelelse   •   Jul 28, 2017 11:04 CEST

TILBAGE TIL NATUREN

Rundt omkring i hele verden bliver folk mere og mere opmærksomme på forureningens skadelige effekter og giftstoffer. Som en tilføjelse til at leve og spise sundt er mange mennesker begyndt at skifte deres hårplejeprodukter ud med produkter med naturlige eller økologiske ingredienser.

The Body Shop har skabt en hårplejeserie, som er fri for dyremishandling, og som indeholder de bedste ingredienser og med en skøn konsistens. Serien indeholder naturlige olier, nøddesmør og puréer.

Alle formuleringer er velegnet til vegetarer – nogle af produkterne er endda 100% veganske.

NY FUJI GREEN TEAT - til normalt hår

Der er blandt kunder over hele verden kommet en øget opmærksomhed på hovedbundspleje. Interessen er særlig stor i forhold til produkter som blødgør og plejer og som giver et sundere hår og hovedbund frem for produkter, som kun skjuler problemet.

Den nye Fuji Green Tea™ Refreshingly Purifying Cleansing Hair Scrub indeholder japansk grøn te, mentol, saltkrystaller og Community Trade honning. Når du masserer den silikonefri scrub ind i håret, hjælper den med at fjerne støv, røg, sved og rester fra styling.

• Fuji Green Tea™ Refreshingly Purifying Cleansing Hair Scrub, 130 kr.
  • Fuji Green Tea Shampoo, 85 kr,
  • Fuji Green Tea™ Conditioner, 95 kr.

BANAN - til tørt hår

Denne virkelig nærende shampoo er beriget med lækker og moden økologisk Community Trade bananpure fra Ecuador. Den giver håret al den næring, det fortjener. Multifarvet og platinfarvet hår er stadig blandt de førende hårtrends, så der er mere en nogensinde brug for at forkæle hårdtprøvede spidser med masser af fugt.

• Banan Shampoo, 75 kr.
  • Banan Conditioner, 95 kr.
  • Banan Hair Mask, 125 kr.

GINGER - skælshampoo

Shampooen indeholder ingefær fra Sri Lanka, birkebark, ekstrakt fra hvidpil og Community Trade honning. Vores klassiske skælshampoo hjælper med at fjerne de løse flager og berolige din hovedbund.

• Ginger Shampoo 85 kr.

COCONUT OIL - til tørt hår

Vores kokosnødder kommer fra den tropiske ø, Samoa. Her bliver de koldpresset for at frigive den velduftende, dejlige olie. Ved regelmæssig brug gør denne intenst nærende behandling håret mere stærkt, blødt og glat.

• Coconut oil, 125 kr.

(Læs mere om produkterne i vedhæftede pressemeddelelse)

The Body Shop var banebrydende med Community Trade handelsprogrammet, og det er stadig virksomhedens DNA. Takket været kunderne, viser The Body Shop stadig vejen frem 30 år senere. Vi har dedikeret os til at fordoble antallet af Community Trade ingredienser inden 2020, som en del af vores Enrich Not Exploit™ Commitment.