Det er ikke en mirakel, men det er tæt på

Pressemeddelelse   •   Apr 01, 2016 15:06 CEST

En kraftfuld sammensætning af 3 fantastiske frøolier og 7 æteriske olier

Vi har søgt over hele verden og udvalgt tre fantastiske frøolier, som er kendt for deres enestående evne til at revitalisere og udbedre huden:

• Sortkommenfrøolie fra Egypten, som er kendt for sit høje indhold af antioxidanter
  • Hybenfrøolie fra Chile med et højt indhold af udbedrende Omega 3 og 6
  • Kameliafrøolie fra Kina med et naturligt højt indhold af nærende oleinsyre

• Vi har beriget dem med en sammensætning af syv virkningsfulde æteriske olier for at skabe en natcreme, der effektivt revitaliserer huden nat efter nat.

De følgende syv æteriske olier, som traditionelt bruges til medicinske formål, er valgt ud fra deres gavnlige egenskaber.

Plant a seed for life

TAK. Fordi du har valgt et Oils of Life™ hudplejeprodukt, hjælper du os med at nå vores mål om at plante 1 million frø i Cerro Blanco i Ecuador sammen med World Land Trust organisationen. Lokalsamfundene kan fortsætte med at beskytte biodiversiteten ved at fremme væksten af sunde træer i disse skadede områder.

Vores historie¨