Forandringen ligger i dine hænder

Pressemeddelelse   •   Feb 04, 2016 14:43 CET

Den ikoniske Hemp Hand Protector fra The Body Shop® udkommer i en NY Limited Edition emballage redesignet af en af verdens mest kendte gadekunstnere, EINE. Ved at anvende EINE’s velkendte typografi, kommunikerer vores Hemp Hand Protector det positive og kraftfulde budskab: FORANDRING.

Dette er i tråd med The Body Shop® missionen om at medvirke til en positiv forskel i menneskers liv over hele verdenen, og med Change håndcremen ligger muligheden for at skabe forandring i dine hænder.

“VI BEUNDRER EINES GADEKUNST, SOM ER MED TIL AT SKABE ET BUDSKAB, DER BATTER PÅ VERDENSPLAN, SAMT HANS VELGØRENHEDSÅND OG HANS MISSION OM AT ANVENDE KUNSTEN TIL AT SKABE FORANDRING I VERDEN.” Arnaud Jeanteur, General Manager International Brand,The Body Shop® International.

For hver Limited Edition Hemp Hand Protector, der købes, bliver der doneret 15 danske kroner til The Body Shop Foundation, som er en velgørenhedsorganisation under The Body Shop® International. Din donation støtter organisationens mål om at indsamle 3 millioner danske kroner*, der skal gå til at beskytte og berige vores jord, verdenshavene, dyr eller mennesker.

Læs mere om The Body Shop Foundation