Giv sommeren grønt lys

Pressemeddelelse   •   Jul 11, 2017 12:15 CEST

Det komplette opstrammende ritual

Spark sommeren i gang med en skøn omgang opkvikkende, grøn kropspleje. Få mod til at vise mere af din hud frem til sommer med et opstrammende 3-trins sparitual, som hjælper med at tone og opstramme huden.

ETHIOPIAN GREEN COFFEE CREAM 350ML, PRIS 275,-

Koffein er kendt for sine opkvikkende, tonende og opstrammende egenskaber. Vores nye Firming Body Cream er beriget med etiopisk, grøn kaffe, som har et naturligt højt indhold af koffein. Kaffen bliver håndplukket i den smukke Kaffa-region, som er kendt for at være ”kaffens hjemsted”. Vores silkebløde, men forfriskende creme smelter på huden når den masseres ind. Den efterlader huden med en strammere, friskere og fløjlsblød fornemmelse.

FRENCH GRAPE SEED SCRUB 350ml, PRIS 250,-

Vindruekerner er kendt for deres høje indhold af polyfenol – en stærk antioxidant, som har hudopstrammende egenskaber. Den nye scrub ser lækker og indbydende ud, og den indeholder vindruekernepulver fra Frankrig samt økologisk sukker fra Paraguay, som hjælper med at genoplive, eksfoliere og forfine huden. Massage med sukker er fantastisk til at øge blodcirkulationen, og den friske og sprøde, frugtagtige duft hjælper med at vække og genoplive sanserne.

THAI MAKRUT LIME FIRMING OIL 170ML, PRIS 195,-

Vores nye Body Oil indeholder den spændende makrut lime, som lovprises af thailandske kvinder for sine stimulerende og opkvikkende dufte. Den er ideel til at vække dine sanser efter de kolde vintermåneder. Den nye, tonende og opstrammende olie absorberes hurtigt og er beriget med makrut lime og Community Trade marulanøddeolie, som nærer din hud.

INDIAN TURTLE MASSAGER, PRIS 195,-

Den glatte, skildpaddeinspirerede massager er skabt i samarbejde med vores Community Trade håndværkere i Indien. Den niver forsigtigt i huden for at øge blodcirkulationen, når den anvendes med en rullende massageteknik. Få et komplet, opstrammende ritual og øg hudens elasticitet med dette smarte værktøj. Brug den på huden sammen med Thai Makrut Lime Toning Oil og sæt fokus på problemfyldte områder. Den er lavet af acacia mangium-træ af dygtige håndværkere hos Teddy Exports i det sydlige Indien.

Læs mere i vedhæftede pressemeddelelse