Keeping it real with nature

Pressemeddelelse   •   Jun 08, 2017 06:00 CEST

KEEPING IT REAL WITH NATURE

Tatoveringer? Hudmærker? Tør hud? Hjælpen er på vej

Vi er meget glade for at kunne byde velkommen til vores Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm – et essentielt skønhedsværktøj med mange funktioner og en ren samvittighed.

Den er lavet af ingredienser af 100% naturlig oprindelse. Den olierige konsistens er en sjældent funden perle, når det kommer til at pleje tatoveringer, hudmærker og meget mere, og den har en nærende formulering, der:

1. GENOPLIVER TATOVERINGERS SYNLIGHED
  2. GIVER INTENSIV NÆRING TIL TØR HUD
  3. FORBEDRER HUDMÆRKER

Historien bag denne nye Balm starter dybt inde i hjertet af Amazonas’ regnskov. I århundreder har lokalbefolkningen i Amazonas brugt kraftfulde, naturlige ingredienser til at pleje beskadiget hud og hud med tatoveringer. De samme olier bliver nu brugt til at berige vores Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm.

100% VEGETARISK FORMULERET UDEN SILIKONE, FARVESTOFFER, MINERALSKE OLIER, PARAFFIN ELLER PARFUME. BERIGET MED COMMUNITY TRADE BABASSUOLIE OG BIVOKS

• Velegnet til følsom hud.
  • Dermatologisk testet.

Pris 95,-

DELTAG. STØT LOKALSAMFUND. RED REGNSKOVEN.

Hver gang du køber en Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm hjælper du med at bygge biobroer og beskytte truede arter. Men det stopper ikke her – du hjælper med at gøre en stor forskel, da du støtter de lokalsamfund, som dyrker vores naturinspirerede ingredienser.

Community Trade er vores DNA. Vi har indkøbt ingredienser og accesories af høj kvalitet fra dygtige leverandører verden over i 30 år. Det er kun fair, at vi til gengæld hjælper med at berige deres lokalsamfund og miljøet.

ØKOLOGISK BABASSUOLIE FRA MARANHÃO I BRASILIEN ER KUN ET AF DE COMMUNITY TRADE INGREDIENSER, VI BRUGER TIL AT BERIGE VORES AMAZONIAN SAVIOUR™ MULTI-PURPOSE BALM MED.

Vores handel hjælper med at give en fair løn, ligesom den også bruges til lobbyarbejde på vegne af de babassuhøstende lokalsamfund for at hjælpe med at beskytte områdets levesteder og den lokale biodiversitet.

For hver solgt Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm går 11 kr. til at bygge biobroer, som hjælper med at beskytte truede arter samtidig med at lokalsamfundene kan leve mere bæredygtigt.

AMAZONIAN SAVIOUR™ MULTI-PURPOSE BALM ER LAVET AF KUN 9 INGREDIENSER MED NATURLIG OPRINDELSE

Læs mere om de 9 ingredienser i vedhæftede pressemeddelelse

I BUTIKKERNE FRA 23. MAJ 2017