VIRKNINGSFULD GINGER SKÆLSHAMPOO FRA THE BODY SHOP

Pressemeddelelse   •   Apr 25, 2019 07:30 CEST

OPLEV DEN POPULÆRE OG OVERRASKENDE VIRKNINGSFULDE GINGER SKÆLSHAMPOO FRA THE BODY SHOP

Man skal aldrig undervurdere ingefær. Denne virkningsfulde og opfriskende ingrediens til at stimulere hovedbunden er blevet anvendt i kinesisk medicin i århundreder samt i husråd.

Du kan trygt stole på The Body Shop og deres kunder - den velduftende Ginger Anti-Dandruff Shampoo (85,-), som er beriget med æterisk ingefærolie fra Sri Lanka, er effektiv og opfriskende.

DER SÆLGES EN FLASKE HVERT 4. SEKUND*

*Baseret på globale salgstal fra 12/12 2017-11/12 2018 for alle produktstørrelser, som denne formulering findes i (salgsperiode på 12 timer om dagen, syv dage om ugen).

NYHED - GINGER KROPSPLEJE

FORNY DIN KROPSPLEJERUTINE MED FORFRISKENDE SPECIAL EDITION GINGER

Oplev kraften af ingefær fra top til tå med den velduftende og opfriskende Special Edition Ginger Body Yogurt (95,-), Body Butter (125,-), Shower Gel (50,-), Body Scrub (145,-) og Hand Wash (50,-). Denne forfriskende sommerserie, som er fuldendt med Limited Edition emballage i et frisk og sjovt design, er beriget med ingefærekstrakt fra Indien og Community Trade ingredienser fra hele verden.

SPECIAL EDITION GINGER BODY YOGURT

Denne geléagtige, veganske formulering, som er beriget med ingefærekstrakt fra Indien og økologisk Community Trade mandelmælk fra Spanien, leverer 48 timers fugt og absorberes øjeblikkeligt - selv på fugtig hud! Denne lette, cremede konsistens får huden til at føles glat og aldrig klistret.

NYHED - BANAN KROPSPLEJE

SPECIAL EDITION BANANA KROPSPLEJESERIEN TAGER IMOD BANANER I ALLE STØRRELSER OG FACONER MED ÅBNE ARME

Den cremede og velduftende Banana kropsplejeserie fra The Body Shop er tilbage! Disse veganske og uimodståelige sommerprodukter er beriget med bæredygtig, økologisk Community Trade bananpuré fra El Guabo i det sydvestlige Ecuador. El Guabo betaler mindre landbrug en fair pris og opfordrer kvindelige landmænd til at blive en del af sammenslutningen for at få lige fordele.

De tilstræber også at minimere spild ved at bruge bananer, der ikke kan sælges i supermarkederne. El Guabo og The Body Shop er ligeglade med, om de bananer, de bruger, har en ”forkert” facon eller størrelse - de er stadig lige så vidunderligt søde og velduftende som alle de andre!

Genoplev den vanedannende aroma af modne bananer, søde bananblade og cremet kokos i lækker Special Edition Banana Body Yogurt (95,-), Body Butter (125,-), Shower Cream (50,-) og Body Polish (95,-), som alle fuldendes med en farvestrålende Limited Edition emballage

SPECIAL EDITION BANANA BODY YOGURT

Denne veganske formulering leverer 48 timers fugt og absorberes øjeblikkeligt – selv på fugtig hud. Den lette gelécreme, som er beriget med økologisk Community Trade bananpuré fra Ecuador og økologisk Community Trade mandelmælk fra Spanien, efterlader huden glat og aldrig klistret.

I BUTIKKER OG ONLINE FRA MAJ 2019