Trollbeads efterårskollektion er på gaden!

Den nye kollektion Adventure begins fra Trollbeads sætter gang i din fantasi

Føler du længslens glæde? Nu. Her. Verden er en stor legeplads, mulighederne er uendelige. Lad livet inspirere. Lad nysgerrigheden lede dig på nye opdagelser. Lad din personlighed skabe autentiske historier.

Gå på opdagelse nye steder og rejs med både krop og sjæl.

Mennesker udgør historier. Nogle er definerende, andre bare for sjov. De bedste historier skabes af de oplevelser, der sker, når man er tilstede i nuet. Stig ombord i Trollbeads’ Adventure Begins kollektion og gør dig klar til en ny rejse.

Trollbeads er det originale bead-on-bracelet brand, der tilbyder i hundredvis af smukke kugler – hver og en et lille kunststykke – således at hvert armbånd bliver helt personligt.

Sterling sølv udforsker nyt terræn

Denne sæson er det ikke kun armbånd, bangles, halskæder og sågar tiaraer, der kan dekoreres med delikate kugler. The Adventure Begins kollektionen går ind i en ny æra med Alice hårbåndet, et hårbånd, hvorpå man kan sætte kugler og spacere for at skabe sine drømmes hårbånd. Man kan også bære det alene, elegant som det er i sig selv. Det findes i både en blank version og en snoet. Trollbeads lancerer også en fransk håndkam. Brug den til at lave en perfekte frisure. Begge nye hårsmykker er designet af Lise Aagaard.

Sølvkuglekollektionen sender dig på en rejse. Vælg selv om du vil rejse med fly, tog eller måske luftballon! Nyd turen – det hele skal ikke handle om slutdestinationen.

En Trollbeads lås er et smykke i sig selv. To nye låse introduceres med den nye kollektion. Foxtail låsen er en elegant og feminin lås og Dancing Butterfly låsen bringer lys og glæde med sig.

Nyheder fra jordens indre

Dannet under stort pres i mange år under jorden og derefter gravet ud af klipperne og forvandlet til smukke smykker med tidløs skønhed. Sten er en af jordens ypperlige kreationer.

“Adventure begins” inkluderer to henrivende nye sten. Stål hæmatit, som siges at give krop og sjæl energi og styrke, og Angel Wing Alunit, som balancerer din yin og yang energier.

Henrivende glas, der sætter gang i din fantasi

Adventure Begins kollektionen inkluderer 12 nye spektakulære glaskugler - alle unikke detaljemæssigt. Intet nyt sker, hvis man bliver på samme sted altid, og de smukke glaskugler minder dig om at sige JA til nye eventyr. Med højt detaljeniveau og storslåede farver kommer de nye glaskugler til at fremstå elegant i din Trollbeads kollektion.

Trollbeads er verdensberømt for sin fortryllende måde, hvorpå virksomheden leger med glas. Alle glaskugler er håndlavet over en levende, rødglødende flamme.

Endnu flere muligheder

Trollbeads udsøgte håndværk er først fuldendt, når du sætter de forskellige dele sammen, så de fortæller din historie på din helt personlige måde. Måske fortæller kuglerne noget om din personlighed, måske om måden du lever på eller om meningen du tillægger hver enkel kugle. Uanset, er netop denne fortolkning den sande skønhed bag Trollbeads.

Adventure Begins kollektionen kan sættes sammen med din eksisterende kuglesamling – præcis som du synes.

Kollektionen er i butikker og online fra idag.

Priser: Sterling sølvkugler fra 260 DKK, glaskugler fra 260 DKK, ædelsten fra 485 DKK, sterling sølvspacere fra 260 DKK, sterling sølv låse fra 410 DKK, Alice hårbånd 1.675 DKK, Fransk Twist hårbånd 1.675 DKK, Fransk hårkam 1.490 DKK.

• Livsstil, mode, fritid

Trollbeads så først dagens lys i 1976 i en lille smykkebutik i København, men er i dag vokset, så kvinder over hele verden hver dag glæder sig over deres Trollbeads smykker. Trollbeads er det originale armbånd, hvor du vælger fantastiske smykkekugler, så hvert eneste armbånd eller halskæde bliver helt personlig. Hver eneste kugle er et lille kunststykke. Trollbeads smykker er produceret i de højeste kvalitetsmaterialer:18 karat guld, sterlingsølv, Murano glas, ferskvandsperler, rav og ædelstene. Hver og en glaskugle er håndlavet i en rødglødende flamme, og du finder aldrig to Trollbeads, der er helt ens.

Maria Kieler

Pressekontakt PR & Marketing PR & Marketing 33 93 60 93