Trollbeads vinter- og julekollektion er på gaden!

Den nye kollektion fra smykkefirmaet Trollbeads funkler!

Betragt nattehimmelen. Vi kommer alle af stjernedrys. Livet er en lang vej mod kosmisk uendelighed. Mærk uendeligheden indeni dig og i dine kære. Tro på mirakler. Mennesker er historier. Visse er definerende, andre blot for sjov. Store historier kommer fra oplevelser, der finder sted i nuet.

Dette er et gyldent øjeblik. Et øjeblik man skal møde, elske og dele. Rejs dig og strål. Efterlad en lille stråle, hvor end du bevæger dig.

Trollbeads er det originale bead-on-bracelet mærke, der tilbyder hundredvis af smukke kugler man i bogstavelig forstand kan vælge og vrage imellem. Hver og en er et lille kunststykke og dermed helt unikt.

Spektakulære designs der får dig til at stråle

Som en sød sæsontradition, vil du finde masser af hjerter, stjerner og glimmer, så du kan nyde i vinterens kulde. Med kuglen Blanket of Love vil kærlighed holde dig varm. Denne smukke kugle findes i både Sterling sølv og 18 karat guld.

Nyheder fra jordens indre

Stykker af rå sten, der er undfanget under jordens overflade, hvor de har ligget under et enormt pres siden tidernes morgen, er anvendt til eksklusive smykker præget af tidløs skønhed. De smukke sten er en af jordens mest fantastiske kreationer.“Stardust” introducer den smukke sten, Pyrit. Pyrit er det ultimative symbol på velstand og held. Denne elegante sten kommer utvivlsomt på manges ønskeliste i år. Sæt den på det nye Heart Bangle, der også er en del af Stardust kollektionen, og skab et moderigtigt og rent look.

Glaskugler med stjernestøv … næsten!

Stardust kollektionen får dig til at stråle igennem fire forskellige glaskugler i fire farver – alle udført i Murano glas. Bliv emotionel med kærlighedens farve eller føl dig glad med naturens farve. Vælg blå for visdom, friskhed og renhed eller gul for håb, glæde og venskab. Alle de nye glaskugler giver dine smykker en glad glød.

Trollbeads er verdensberømt for den fortryllende måde, virksomheden leger med glas. Alle glaskugler er håndlavet over en rødglødende åben flamme.

Endnu flere muligheder

Det eksklusive håndværk bag Trollbeads smykker er ikke fuldendt, før man sammensætter delene, således at de fortæller en personlig historie. Fordi din unikke personlighed, måden du lever på, og meningen du tillægger enhver kugle, er den sande skønhed bag Trollbeads.

Stardust kollektionen kan sammensættes med eksisterende og nye smykker – præcis som du ønsker. Kollektionen er i butik og online idag.

• Kunst, kultur, underholdning