Tyrolit Cutting Pro Competition - Verdens eneste internationale konkurrence for professionelle bore-og skærefolk!

Tyrolit Cutting Pro Competition- Verdens eneste internationale konkurrence for professionelle bore-og skærefolk!

For 6 år siden lancerede Tyrolit verdens første internationale konkurrence for bore-og skærefolk. To gange er den europæiske mester udpeget; 2009 Kim Guldbæk fra Danmark og 2011 regerende mester Joakim Lenander fra Sverige og nu er det tid igen. Den 18. februar 2014 skulle det afgøres hvem der bliver det næste Europa Champion i beton boring/skæring. Vil de nordiske lande igen tage sejren hjem?

Hvornår: Tirsdag 18 februar, 2014
9: 00-16: 00 Åbent hus / Fair / Præsentationer
9: 00-23: 00 CuttingPro Konkurrence Europa Championship 2014
Hvor: Congress Innsbruck Dogana

I 2012 og 2013 har de nationale konkurrencer været holdt i mere end 14 lande, og disse finalister mødes nu i Innsbruck for at konkurrere om den eftertragtede og ærefulde titel.

Følgende lande deltager i konkurrencerne Sverige, Norge, Danmark, Finland, Schweiz, Frankrig, Tyskland, Østrig, Italien, Spanien, Belgien, Holland, Luxembourg og andre.

For yderligere information kontakt venligst:
Jessica Persson, Markedsføring, Tyrolit Norden
E-mail: jessica.persson@tyrolit.com, Tlf: 08-544715 34

• championship
  • konkurrence
  • beton
  • beton skæring
  • beton boring
  • cutting pro competetion

Tyrolit er en af verdens største producenter af værktøjer til slibning, skæring, savning, boring og afretning samt leverandør af værktøjer og maskiner, der er synonym med høj kvalitet, innovative løsninger og stor erfaring. Vi investerer løbende i udvikling af nye teknologier, der er tilpasset de behov, vores kunder og omverdenen har, med fokus på miljøvenlig teknologi. Virksomheden har 27 produktionsanlæg i 12 lande og opererer i mere end 65 lande. Vi var i 2013 omkring 4.500 medarbejdere, havde en omsætning på omkring 550 millioner Euro og er en del af Swarovski Group. Vi har hovedsæde i Schwaz, Østrig. www.tyrolit.com