Coco Reef Tobago sætte baren for service lidt højere

Blogindlæg   •   Dec 11, 2013 13:22 CET

Som han siger: “ Til alle personalemøder siger jeg altid, at arbejdet i servicebranchen er som at være på et teater. Her i Caribien har vi naturen som et fantastisk scenetæppe, hvor restauranten eller hotellet er scenen og personalet er skuespillere, og nogle netop er stjerner. Vi er kun så gode, som den sidste oplevelse kunden kan huske. "

Hans filosofi, når det gælder personale, er “Hire for attitude - Train for skills”. Positiv attitude er alfa og omega for at kunne have en karriere i servicebranchen. Det handler om gøre mennesker glade og lykkelige, uanset om du arbejder som concierge, køkkenhjælper eller i ledelsen, at gøre gæstens dag endnu bedre.

John Jefferis startede som opvasker, og har arbejdet sig op gennem graderne, og i dag ejer han Coco Reef Resort på Tobago, Bermuda og Panama, og driver flere andre selskaber inden for flycatering, ferievilla, tema restauranter og kunstgallerier.

Coco Reef Tobago kan bookes via Apollo Rejser´s vinterprogram til Tobago. Hotellet er beliggende direkte på stranden, omgivet af vajende palmer og grønt frodigt landskab. Der er swimmingpool, to restauranter, bar, fitnesslokale og spa. På stranden er gratis liggestole, badehåndklæder samt strand service. Priser fra kr 34.296 pr. person for 14 dage i delt dobbeltværelse inkl. fly og morgenmad.

Kommentarer (0)