Forrygende, internationalt og vidtfavnende forårsprogram i Ideal Bar
Ideal Bar byder i april måned endnu en gang på et spændende og alsidigt program med både danske og internationale upcoming artister.

Der er rigeligt at se frem til i april måned, når Ideal Bar præsenterer nogle af tidens mest interessante upcoming navne i intime rammer, hvor der både er plads til fest og fordybelse.

Fra den elektroniske scene kan Ideal Bar byde på prominente upcoming navne som Groundislava, der er en del af Wedidit Collective, sammen med vennen Shlohmo.
Groundislava / 3. april i Ideal Bar – Læs mere og køb billet

Der er også plads til hiphop, hvor den danske rapper, Yepha, med det hurtige aftræk og rigeligt med verbale patroner i magasinet, er klar til at nedlægge baren med fuld bandbesætning.
Yepha / 5. april i Ideal BarLæs mere og køb billet

Den danske popduo, De Dødelige, som er et forholdsvis nyt navn på den danske musikscene, er to unge herrer, der i den grad har taget Danmark med storm og imponeret et af landets største popnavne, Nik & Jay.
De Dødelige / 11. april i Ideal BarLæs mere og køb billet

Også Danmarks svar på Justin Bieber, Kristoffer Rahbek, kan opleves i Ideal Bar til en særlig eftermiddagskoncert. YouTube-darlingen formåede at skabe sig et navn, før han overhovedet havde udgivet en single i eget navn, ved at uploade coverversioner af sine favoritnumre på netop YouTube. Kristoffer Rahbek / 12. april i Ideal BarLæs mere og køb billet

Ideal Bar er også stolt af at kunne præsentere det unge, amerikanske poptalent, Cris Cab, der er blevet spået en stor musikalsk fremtid. I en alder af bare 19 år, kan han allerede skrive følgende på cv’et; Pharrell Williams har været hans mentor, han har indspillet musik med Wyclef Jean og har spillet support for bl.a. Gym Class Heroes.
Cris Cab / 25. april i Ideal BarLæs mere og køb billet

Andre koncerter i april:
Gardens & Villa / 7. april – Læs mere og køb billet
Clara Sofie (Releasefest) / 9. april – Læs mere og køb billet
”De Gyldne Damer goes Miley Wild” / 12. april – Læs mere
Mighty Oaks / 15. april – Læs mere og køb billet
Scarlet Pleasure / 26. April i Ideal Bar – Læs mere og køb billet

Fakta om koncerterne:Diverse kunstnere i Ideal Bar Live
April 2014
Ideal Bar Live, Enghavevej 40, 1674 København V
Fra 70-110 kr. + gebyr
Forsalg via VEGAs hjemmeside og  Billetnet