Nyt talent og varme indietoner i Ideal Bar Lives december-program

Pressemeddelelse   •   Dec 02, 2013 22:00 CET

Nyt talent og varme indietoner i Ideal Bar Lives december-program
Hvis du gerne vil feste til nye, næsten uopdagede toner eller varmes af dejlige indietoner, bør du træde ind på Ideal Bar i løbet af december måned.

December-programmet i Ideal Bar byder på en ren overflod af talenter, nogle mere etablerede end andre, men alle klar til at spille fabelagtige koncerter.

Bookingbureauet VUF Empire indtager Ideal Bar med nye, talentfulde artister,  bl.a. Louis Rustum, Emilie Ramirez og Danni Toma, som de mener, kommer til at præge musikbranchen i fremtiden
Vuf Empire Presents / 3. december – Læs mere og køb billet

Den dansk-iranske duo Rosemary har deres nye ep, Pomegranate, med sig, når spiller deres dansable electro i Ideal Bar. Duoen består af det dansk-iranske par Sahar Pour og Lasse Martinussen, der mixer musikalske traditioner med dansabel og elektronisk og tilgængelig house. Sangene fører lytteren gennem et nådesløst, bastungt univers, hvor Sahar Pours ætsende fine vokal veksler mellem smertelig og fræk.
Rosemary / 4. december – Læs mere og køb billet

Singer/songwriteren Richard Buckner er en velkendt hemmelighed på den alternative musikscene i USA, hvor bl.a. Bon Ivers Justin Vernon er erklæret fan.
Richard Buckner / 7. december – Læs mere og køb billet

VEGA er stolte af i samarbejde med Fritz’s Corner i Stockholm, Blå i Oslo, Institut Français og Bureau Export at kunne præsentere franske Owlle for et nordisk publikum. Den unge selvlærte sangerinde har tiltrukket sig meget opmærksomhed med sit dreampop-projekt, bl.a. fra Depeche Mode. Owlle studerede kunst, video og scenografi, inden hun dedikerede al sin tid til musikken, og man fornemmer hendes alsidige inspirationskilder i de æteriske sange.
Owlle / 11. December – Læs mere og køb billet

Bookingbureauet IslandKids præsenterer en aften med tre nye talenter. Minimalistisk indiepop fra Bells, Echo, Singer/songwriteren Madson samt indierock/artpop-duoen Rumhund.
IslandsKids vinterbeats / 12. December – Læs mere og køb billet

De to unge, fremadstormende elektroniske producere Eloq og Slowolf fyrer op for natkoncert og -fest. Natkoncerten er en oplagt efterfest til Ukendt Kunstners koncert samme aften.
Eloq og Slowolf nattefest / 14. December – Læs mere og køb billet

Goldie Chorus er et projekt fra København. Bag aliaset Goldie Chorus findes Emil Davidsen, der tidligere har været sanger og sangskriver i bandet Let Me Play Your Guitar og musiker i projektet Indians. Projektet er vokset ud af en ambition om at sætte musik til dagligdagens kærlighedserfaringer.
Goldie Chorus / 19. December – Læs mere og køb billet

Kommentarer (0)