VEGA Klub præsenterer:
VEGA Klub sparker sæsonen i gang med et brag og føjer nye dj’s til crewlisten
VEGA Klub er igen tilbage efter sommerpausen og er klar med et sæsonprogram, der holder dig dansevarm gennem efteråret og vinteren. Der er åbningsfest lørdag d. 2. september med Club Supreme og legendariske DJ Typhoon bag pulten.

VEGA Klub er igen tilbage efter sommerpausen og er klar med et sæsonprogram, der holder dig dansevarm gennem efteråret og vinteren. Vi kører klub hver eneste lørdag og de fleste fredage. Club Supreme, Love Hangover og vores 90’er-hiphopfester, Born into the 90s fortsætter med at hærge dansegulvet på fast basis, herudover bliver 100% Afrikanisering og Music Magic med Fergus Murphy også en del af vores dj-crew.

Music Magic På Music Magic-aftenerne dykker du sammen med Fergus Murphy ned i de ormehuller, der opstår i mødet mellem funk, afro, latin, jazz og electronica. Fergus Murphy skærpede sin turntable-skills på klubscenen i Dublin og har siden 2002 været en del af den københavnske scene med Lightsdownlow-sessions på Jolene og samarbejder med GASS- pladeselskabet.

100% afrikanisering
Folkene der står bag Sort Distortion boltrer sig også under navnet 100 % afrikanisering. Deres aftenener byder på afro, dancehall og hip hop. Bag pulten finder du blandt andre dj Wal, dj Ernest Fru, Stunngunn, Okay Funky, Sort Tykmester, Team Black Out og Team Orio Dance Squad.

Love Hangover
Love Hangover er et kollektiv bestående af nogle af Københavns mest dedikerede dj's, pladesamlere og disco-entusiaster. Det er åbent for alle, dansegulvet er vores tempel og musikken er høj og forenende. Love Hangover's faste djs er Steen Kong, Soulshaker, Karsten Loud, Christian d'Or og på perkussion Peter Stenbæk.

Club Supreme & Born Into The 90’s.
En af dansk hiphops pionerer, DJ Typhoon, står bag Club Supreme-aftenerne.Forvent både klassiske hits og nye bangers inden for genrene hiphop, R&B og dancehall.

DJ Tyhoon er også en af bagmændene bag Born Into The 90’s, der er en tidsrejse tilbage til 90’erne. Born into the 90's er både en klar reference til R. Kellys debutalbum fra 1992, men også en tydelig indikator for den øvrige musikalske kurs Typhoon & Friends lægger for natten, når de tænder for anlægget i Lille VEGAs lokaler. Det er 5 timers strictly 90’s R&B & hip hop - fem timers fest med den bedste musik.

VEGA Klub: Club Supreme – Season opening
Lørdag den 2. september 2017 kl. 23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Fri entré
Læs mere om arrangementet HER.

VEGA er et regionalt spillested med cirka 330 koncerter årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.