VEGA lancerer ny weekend-klub i Ideal Bar!
Fra fredag den 3. oktober slår VEGA dørene op til god fest, lækre cocktails og stort dansegulv i Ideal Bar. Her kan du hver fredag og lørdag slå dig løs i lækre omgivelser med erfarne djs.

Fremover vil fredag og lørdag aften i Ideal Bar være helliget fest og masser af dans. Stemningen i baren vil være som til en god privatfest med masser af plads på dansegulvet til at vise dine bedste moves, gode cocktails og en af de otte faste djs sørger for en gennemført musikoplevelse.

Djs’ene kommer til at spille alt lige fra house, over nu-disco, R&B, soul, og gamle disco-tracks. Musikken er vores røde tråd og garanti for en fantastisk aften i byen. I dansebaren vil du nemlig opleve samme stil og service, som du kender fra resten af VEGA.

I løbet af åbningsweekenden fredag den 3. oktober og lørdag den 4.oktober vil alle de otte faste djs indtage pulten og give en smagsprøve på, hvordan de kommer til at sætte gang i festen de kommende uger.

De otte djs er:

Rasmus Backhaus – Unik og erfaren dj, der har remixet for Kenneth Bager og Hess Is More.

Jason Rivera aka DJ Whut – Blid strøm af danseglad hiphop, reggae/dancehall og funk.

Alex Puddu - Dj Alex De Large – Erfaren herre med forkærlighed for soul, motown, R&B klassikere, funk/boogie og disco.

Christian d'Or – Kun vinyler fra disco-connaisseuren, der har været medvirkende til at discoen kom tilbage til Københavns natteliv.

Micki & Jonas Borneland -  Brødre med speciale i elektroniske beats og nu-disco

Frederick Lehmann – Varme og organiske sets med 70’er – 80’er funk/soul, neosoul og house.

Dj Gul - Faverig blanding af electropop, nu disco, new wave, 80’er synthpop og italo disco funk og R&B.
Workout crew -Et dj-hold, som leverer disco og boogie med udstik til de gode house og hiphop rytmer.

Hvis du savner den gode stemning fra dagene i VEGA Natklub, skal din bytur igen gå forbi Enghavevej 40 fra den 3. oktober af.

Fakta om Ideal Bar - Weekend
Ideal Bar – Weekend
Fredag den 3. oktober kl. 20.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Entre: Gratis
Læs mere om Ideal Bar Weekends åbningsaften.

Ideal Bar har netop været igennem en totalrenovering, og med mere end 60 koncerter årligt, er Ideal Bar i den grad blevet VEGAs vigtige tredje koncertscene med et primært fokus på talentudvikling.  Men også med plads til gode fester hver weekend efter koncerterne!