Magic Mike og Et uventet seriehit

Mikes mange talenter

Oscar-belønnede Steven Soderbergh tager mandestrip til et helt nyt niveau genre i filmen om Magic Mike (Channing Tatum) og hans kolleger, der lever af at smide tøjet for hujende kvinder. Mike er en mand med mange talenter og charme i overflod, og  som hovednavn i en trup mandlige strippere har han i årevis været konge af scenen i Club Xquisite med sine vilde danserutiner. Men så begynder magiske Mike at drømme om noget andet.

Big Mommas
Big Momma på skurkejagt - - sådan far, sådan søn

Martin Lawrence er tilbage i sit fat suit som Big Momma for at opklare endnu et mord. Efter at have været vidne til et mord går FBI-agenten og hans nevø undercover for at jagte de skyldige. Men hvad gør han, når en ældre pedel beslutter sig for at gøre kur til Big Momma?!

Saw 1-6
Spil med menneskeliv

Sæt dig til rette i sofaen (vi kan anbefale at have en pude indenfor rækkevidde) og se hele historien om Jigsaws syge spil med menneskeliv. Vi har alle seks Saw-film, så du kan gyse med på de banebrydende film om den psykopatiske morder og hans hjælpeløse ofre.

Brickleberry
Nationalparkens uduelige hjælpere– sæson 1

Tegneserier bliver aldrig det samme igen, når du har set Brickleberry. Langt ude i skoven arbejder en flok uduelige, dovne skovridere. Nationalparken trues af lukning, så nu må de træde i karakter for at redde parken. Da de får en ny chef, går det helt galt. Se introen til afsnit 1, så ved du hvad vi mener, når vi siger, at det er en helt vild serie.

Duck Dynasty
Ænder og millioner – sæson 1

Duck Dynasty blev et uventet kæmpehit på amerikansk TV. Tag med til Louisiana, hvor hillbillys, rednecks ogfamilien Robertson lever den amerikanske drøm. De er multimillionærer med firmaet ”Duck Commander”, men har bevaret fødderne solidt plantet i den bløde sydstatsmuld.

• Kunst, kultur, underholdning

• channing tatum