Nu kommer Viaplay Premiere-serien Crossbones til Danmark

I morgen har Crossbones premiere på Viaplay. Dobbeltafsnittet af den nye eventyrserie blot vist få timer efter premieren i USA og er en del af det nye koncept Viaplay Premiere.

Crossbones er en tolkning af historien om den myteomspundne pirat Blackbeard som spilles af John Malkovich. Dramaet udspiller sig i 1700-talet hvor en engelsk kirurg (spillet af Richard Coyle) får ordre på at vende tilbage med den frygtede pirat Blackbeards hoved. Seerne kan forvente spænding, ondskab og blod blot få timer efter at premieren vises i USA for første gang.

- Crossbones er den anden serie i det nye koncept, og det er bare begyndelsen. Vi får endnu flere spændende nyheder i Viaplay Premiere, og det er hos os du vil se de bedste serier og film. Det føles helt fantastisk, siger Rikard Steiber, administrerende direktør på Viaplay.

Viaplay findes på PC, Mac, Android- og iOS-mobiler, tablets, LG Smart TV, Samsung Smart TV, Philips Smart TV, Panasonic Smart TV, Xbox 360, PlayStation® 3 samt PlayStation® 4.

Læs mere om Viaplay på: viaplay.dk

• tv
  • viaplay premiere
  • crossbones
  • serie
  • film
  • svod
  • vod
  • video on demand

Viaplay er Nordens førende udbyder af digital underholdning i form af serier, film, sport og børneindhold. Viaplay forbinder dig med den underholdning, du elsker mest på tværs af alle skærme. Du kan opdage og opleve hele sæsoner af serier, det bedste udvalg af store film og sportsbegivenheder i verdensklasse, såsom Premiere League, UEFA Champions League, NHL og Formel 1, sendes direkte. Viaplay er en del af MTGx- den digitale motor i Modern Times Group. Læs mere på www.viaplay.com.

Viaplay AB er en del af det internationale medieselskab, Modern Times Group (MTG) med virksomheder, der omfatter fire kontinenter og inkluderer gratis-tv, betalings-tv, radio og indholdsproduktion. MTG's Viasat Broadcasting driver gratis-tv og betalings-tv-kanaler, der findes på Viasats egen satellitplatform og tredjeparts netværk og distribuerer også tv via internettet. MTG er også den største aktieindehaver i Ruslands førende uafhængige tv-selskab, CTC Media. Besøg www.mtg.se for flere oplysninger.