Volkswagen aflyser Åbent Hus i weekenden den 14. og 15. marts

Volkswagen aflyser Åbent Hus i weekenden den 14. og 15. marts

I weekenden den 14. og 15. marts skulle de danske Volkswagen-forhandlere have afholdt Golf Dage-event med danmarkspremiere på den nye Golf 8.

På baggrund af statsministerens og myndighedernes udmelding i forhold til coronavirus har Volkswagen Danmark valgt at aflyse Golf Dage hos samtlige af landets Volkswagen-forhandlere.

Vi ser frem til ved en senere lejlighed, når situationen igen er normaliseret, at kunne invitere danskerne indenfor hos vores forhandlere og præsentere den nye Golf 8.

Tags

Volkswagen er siden 2011 det bedst sælgende bilmærke i Danmark. I 2019 solgte mærket 31.107 personbiler og 5.482 biler til erhvervslivet. De seneste år har det især været mikrobilen up!, der er blevet danskernes favorit, men også modeller som Polo, Golf og Passat er populære hos danskerne. Hos Volkswagen arbejder vi ud fra målsætningen om at skabe landets mest tilfredse kunder, der skal have kvalitetsprodukter og god service til fair priser. Volkswagen Danmark har ca. 40 ansatte og Mads Nør Lauvring er direktør for Volkswagen Personbiler og Ib Jakobsen for Volkswagen Erhvervsbiler. Volkswagen er en del af Skandinavisk Motor Co., hvor Ulrik Drejsig er administrerende direktør.

Pressekontakt Pressechef