Christophers nye single "Limousine" feat. MADCON er ude i dag

Pressemeddelelse   •   Jan 29, 2016 08:47 CET

Christopher er i fingerknipsende humør på ’Limousine’ og får stærk hjælp af to rappende nordmænd med glimt i øjet. Hør den nye single her https://Christopher.lnk.to/Limousine

Sangen har samme glade, optimistiske tone som ’Tulips’, og begge numre præsenterer noget af det, man kan høre, når mit nye album udkommer”, siger Christopher.

Rappen på ’Limousine’ leveres af Madcon, den populære norske duo, der siden 2008 har scoret stort på de europæiske hitlister. Senest har de haft kæmpe succes med den funky ’Don’t Worry’.

På den oprindelige demo var det faktisk Christopher selv, der rappede hele sangen. Men på den endelige version har han fået selskab af Madcon, der leverer ekstra energi, tight flow og friske rim.
”Vi udvekslede ideer og musik online. Jeg mødte dem først, da vi indspillede musikvideoen. Der var virkelig god kemi. Det er par glade drenge”, siger Christopher om Yosef Wolde-Mariam og Tshawe Baqwa.

Musikvideoen til "Limousine" har premiere i aften kl 20 på Christophers Youtubekanal

’Limousine’ følger op på ’Tulips’, der blev et af de største danske hits i 2015 med massiv radiodækning og flere end 10 mio. afspilninger på Spotify.

Næste kapitel i historien om Christopher bliver skrevet til foråret, når hans tredje album udkommer. Der bliver arbejdet intenst til det sidste med at vælge sange og pudse lyden af, lover Christopher. Frederik og Fridolin Nordsø er igen hans nærmeste samarbejdspartnere, og der er desuden blevet skrevet sange i Los Angeles og Stockholm.

I slutningen af april og starten af maj spiller Christopher otte koncerter på større danske spillesteder:

28-04 Kulturværftet Helsingør

29-04 MCH Messecenter Herning