​Med solen i hjertet og håbets melankoli i stemmen leverer Juni en af sommerens overraskelser !

Pressemeddelelse   •   Jul 08, 2016 11:11 CEST

Juni (udtales Djuni) er født og opvokset i Portugal, men har de seneste år boet i Danmark, og har kastet sin kærlighed ikke alene på en speciel person, men også på hele landet; dog undtagelsesvis når det gælder landsholdsfodbold. Fodbold, film og musik har stort set været Juni´s tre store passioner siden han blev født i Porto i 1987.

Som 5-årig fik han kastet en guitar i hænderne af sin far, der introducerede knægten til musikkens verden med Supertramp som allerførste koncert. Dette inspirerede ham til at spille, synge og komponere musik op igennem sin ungdom. For tre år siden mødte Juni kærligheden på vejen, der bragte ham til Danmark hvor han siden har boet. Her begyndte han fremfor musikken nu at fokusere på sin anden store lidenskab : film.

Der blev nu primært sunget hjemme hos kæresten, som dog ikke var i tvivl om at hans unikke stemme havde rigtig store muligheder. Derfor optog hun i smug et par af hans improviserede sange, og sendte dem rundt til pladeselskaber uden at han vidste noget om det, før der nærmest lå indkaldelser til møder med flere interesserede selskaber.

Musikken var for alvor tilbage i Juni´s liv, og i løbet af sidste vinter har hans helt specielle bløde vokal brændt igennem i studiet i arbejdet med "Don´t Keep Your Distance", der udsendes nu med denne flotte video : https://www.youtube.com/watch?v=dy5maQIos5w

En uafviselig pop-tune der hylder kærligheden og det vigtige i at turde åbne sig for hinanden for at lukke andre ind i sit liv.

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.