Warner Music Denmark fortsætter oprustningen på den danske klubscene

Pressemeddelelse   •   Dec 05, 2013 15:00 CET

I sidste uge blev en international pladekontrakt med den danske DJ-stjerne KATO offentliggjort og allerede nu kan Warner Music Denmark løfte sløret for endnu en spændende signing af ét af fremtidens helt store nye håb; DJ-duoen TooManyLeftHands.

Bag TooManyLeftHands finder man de to DJ's Anders K og Martin Nick, hvor førstnævnte har vundet titlen som "Årets Danske Mainstream DJ" 2 år i træk.

Duoen har de sidste par år været synonym med Københavns største fester og har bl.a. varmet op for Avicii i Forum, David Guetta i Tap1, samt spillet på hovedscenen til sommerens største danske elektroniske event "EDM", side om side med giganter som Tiesto, Hardwell og Steve Angello.

Allerede nu tegner 2014 til at blive et solidt år for TooManyLeftHands, som med øget fokus vil arbejde endnu hårdere og mere målrettet på musikken. Indtil videre byder kalenderen på ture til Sverige, Frankrig og Tjekkiet, samt mere end 40 event -og festivalshows i Tyskland.  Som om det ikke var nok, skal sommeren spenderes på Ibiza, hvor duoen skal spille 2-3 shows hver uge. I Danmark vil der blive fokuseret på en bred klubtour, samt udvalgte festivalshows.

Første single, med tilhørende video, fra TooManyLeftHands forventes klar i starten af det nye år. 2014 skydes i gang med at headline MTV's New Years Bash i München og Stuttgart. Førstnævnte show forventer over 3000 fremmødte og festglade mennesker.

Anders K udtaler: "Vi er så glade og stolte over denne aftale. Det har krævet enormt hårdt arbejde at komme hertil, vi har været i dialog med mange forskellige labels, og at signe med så stort et label som Warner Music, er et rigtig stort og vigtigt skridt for os. Warner Music er meget begejstrede for vores materiale og vi var ikke i tvivl om, at det var det rigtige selskab for os at signe med. Energien og mavefornemmelsen er i hvertfald helt fantastisk, så vi glæder os meget til at komme i gang”.