Best Care til skånsom behandling af dit yndlingstøj

Vi har alle vores favoritter i garderoben – de ting, vi er særligt glade for eller altid vender tilbage til, når vi ikke aner, hvad vi skal tage på. De fortjener den allerbedste behandling, så farve, facon og struktur bevares så længe som muligt. Heldigvis har Best Care Washer & Dryer fra Whirlpool en helt ny teknologi – 6th Sense – som minimerer slitage på tøjet ved vask og tørretumbling*.

I dag kan man finde tips og tricks til at opbygge den perfekte garderobe mange steder, og den seneste modetendens er at vende tilbage til basisting og finde sin egen personlige stil, der holder længe. Desuden deler stil- og modeikoner gerne ud af deres erfaringer til inspiration for andre. Det er dog ikke til at komme udenom: At kende sine egne behov og vide, hvilken type tøj der passer bedst til en, er afgørende for at kunne klare en hektisk hverdag og for budgettet. Fordelen ved at passe godt på dine favoritter og basisting i garderoben er, at du får mere tid og flere penge til at leve livet og slipper for tøjkriser!

Ultraskånsom behandling af dit yndlingstøj

Best Care-vaskemaskinen fra Whirlpool behandler dit tøj utroligt skånsomt takket være det ultrabløde og unikke, patenterede mønster i tromlen, der reducerer området med kontaktfriktion med 70 %. De såkaldte løftere er bløde og afrundede i stedet for spidse, så tøjet bliver løftet og bevæget på den mest skånsomme måde, samtidig med at det bliver vasket effektivt. Til det lækre, dyre lingeri har Best Care-vaskemaskinen en særlig, blødere tromlebevægelse, der sikrer længere holdbarhed af sarte stoffer.

Let og luftig behandling i tørretumbleren – selv af din bedste uldsweater!

Giv dine favoritter den mest nænsomme behandling i tørretumbleren med det unikke 3D Dynamic airflow system, der leder luften til vasketøjets midte og forsigtigt løfter og tørrer det effektivt uden unødvendig friktion mod tromlen. Tromlen har også et intelligent, omvendt mønster og blødt afrundede løftere med opadgående luftstrøm for yderligere at minimere slitage på tøjet. I efteråret bliver det testvindende ** uldprogram – hvor kølig luft sendes ind i fibrene fra alle vinkler, og tromlebevægelsen er omvendt ved lav hastighed – endnu mere skånsomt for dit uldne tøj, og fibrene belastes mindre. Det vil sikre, at din yndlingssweater, som du sikkert bruger meget i de kolde måneder, holder sig pæn i længere tid!

Whirlpool Best Care Washer AWOE 9524 måler (H)85 x (B)59,5 x (D)60 cm. Pris: DKK 7.955,-

Whirlpool Best Care Dryer AZA-HP 9882 måler (H)84,5 x (B)59,6 x (D)63,2 cm. Pris: DKK 9.495,-

Nærmeste forhandler oplyses på: +45 44 88 02 22

Læs mere om Best Care Washer & Dryer på: www.whirlpool.dk

For yderligere information, billeder og samples til test, kontakt venligst:

Bettina Færgeman

House of Communication

Mobil: +45 23 84 09 63 / bettina@houseofcommunication.com

* Test blandt førende europæiske mærker udført af det uafhængige schweiziske institut EMPA Testmaterials Ltd. (Testrapport nr.: 20120821 og 20130293) viser, at Whirlpool er bedst i test af slitage på tøj ved halvfuld maskine på et blandet program på 40°C eller lignende (vaskemaskinen), og ved IFU-anbefalet påfyldning på et blandet program eller lignende (tørretumbler).

**Test blandt førende europæiske mærker udført af det uafhængige schweiziske institut EMPA Testmaterials Ltd. (Testrapport nr.: 20130292, maj 2013) viser, at Whirlpool er bedst til tørring af uld, der tåler tørring – den tørrer fire uldsweatre på en time.

• Mode

• teknologi