The Golden Ticket: Adgang til alle Seebachs koncerter resten af livet

Nu kan alle Seebach-fans vinde en præmie for livet. Køber man Rasmus Seebachs nye cd, Før vi mødte dig, i en YouSee-butik, er der nemlig gemt en gylden cd i en af dem. Med den i hånden får en heldig fan adgang til alle Seebachs egne koncerter resten af livet.

Rigtig mange danskere har set frem til, at Rasmus Seebachs nye album kommer på gaden, og nu bliver det ekstra spændende at åbne coveret til den nye cd. Er cd’en af guld, har den heldige fan nemlig vundet livslang adgang til alle popstjernens egne koncerter. Ud over den gyldne cd er der også lagt to fribilletter til en Seebach-koncert i 100 af de nye cd’er. Der er derfor al mulig grund til at smutte forbi en YouSee-butik og forudbestille det nye album samt smuglytte til nogle af de nye sange.

”Vi ved, at rigtig mange af vores kunder er Seebach-fans, og Rasmus er uden tvivl den mest streamede artist på YouSee Musik. Vi inviterede ham derfor med som hovednavn til Mærk Musikken, og nu vil vi gerne give en af vores kunder mulighed for at vinde den helt store præmie og dermed følge Rasmus live resten af livet. Jeg er helt sikker på, at Rasmus’ nye album, ligesom de forrige, bliver et stort hit i hele landet, og jeg er totalt spændt på, hvem der finder den gyldne cd og dermed får fri adgang til alle hans koncerter resten af livet,” siger Pelle Svindborg, musikchefredaktør hos YouSee Musik.

Rasmus Seebachs nye cd, Før vi mødte dig, kan forudbestilles i alle YouSees butikker fra mandag den 13. november, og når man besøger den lokale butik, kan man samtidig få en smagsprøve på nogle af de nye sange. Albummet udkommer den 24. november, hvor man kan afhente cd’en i YouSee-butikken.

YouSee og The Golden Ticket
Hvis man køber den nye Rasmus Seebach-cd hos YouSee, får man en eksklusiv Seebach-plakat med oveni. Derudover kan man i 100 af de nye cd’er finde 2 koncertbilletter– eller The Golden Ticket, som giver den heldige vinder:

• Et livslangt koncertpas: To billetter til alle Rasmus Seebachs egne koncerter resten af livet (undtagen festivaler og firmaarrangementer)
  • Et meet’n’greet med Rasmus Seebach til en selvvalgt koncert i 2018
  • Den ultimative fanpakke med masser af cool merchandise, alle Rasmus Seebachs CD’er og en limited edition tourjakke

• Det nye album kan forudbestilles i alle YouSees butikker fra den 13. november og hentes samme sted den 24. november, når albummet udkommer. Find din lokale YouSee-butik.

Læs mere på yousee.dk/goldenticket.

• Biograf, film, fotografi

YouSee er Danmarks største underholdningsunivers med masser af tv-kanaler, film, serier og musik. Underholdning som du kan se og høre overalt i Danmark på dit tv, din mobil, tablet og pc. YouSee leverer underholdning til næsten halvdelen af alle danske husstande og er landets største udbyder af højhastighedsbredbånd. Alle som bor i YouSees dækningsområde kan få tv og bredbånd, mens kunder i hele landet kan få mobiltelefoni og mobilt bredbånd via Danmarks bedste mobilnetværk. YouSee er en del af TDC-koncernen.

TDC Group Presse

Pressekontakt +45 70203510