Zalaris udvider aftale med førende virksomhed om at levere SuccessFactors cloud baserede services til Norden, Baltikum og Polen

Pressemeddelelse   •   Jan 05, 2016 12:23 CET

Zalaris ASA fortsætter med at cementere sine cloud-tjenester på markedet for Human Resources (HR) og Human Capital Management (HCM) løsninger, og annoncerer udvidelsen af en stor kundeaftale, som omfatter servicering af 32.500 medarbejdere i Norden, Baltikum og Polen.

I henhold til den nye aftale vil Zalaris levere én fælles integreret løsning, SuccessFactors Employee Central, Employee Central Service Center, Onboarding samt Performance & Goal Management der understøtter strategiske HR-funktioner på tværs af flere lande. Fuld implementering forventes at være gennemført i 2016.

"Virksomhederne sætter deres lid til Zalaris, når de har behov for videreudvikling af deres praksis, processer og teknologier inden for HR samt de overordnede strategier for bemandingen. Vores cloud-tilbud er et supplement til de gennemtestede metoder, hvormed vi hjælper virksomheder med at vokse og opnå effektiv innovation for disse kritiske funktioner. Denne aftale afspejler også den tillid og tiltro, kunderne har til Zalaris, i takt med at deres behov stiger," udtaler Hans-Petter Mellerud, CEO for Zalaris.

Tilføjelsen af cloud-baserede tjenester i SuccessFactors' Employee Central Service Center giver komplet support i hele processen for medarbejderne. Samtidig forbedrer løsningen radikalt effektiviteten af kundernes Shared Service-organisationer inden for HR. Fuld integration med Zalaris-portalen muliggør datavalidering på kildeniveau samt administration af løn- og rejseudgifter på tværs af geografier.

Zalaris bliver SAP Gold-partner

Zalaris’ vækst inden for cloud-tjenester falder også sammen med virksomhedens position som den største SAP-partner med fokus på HCM-løsninger og -tjenester i Norden (HCM er en forkortelse for human capital management). Virksomheden – som nu er SAP Gold-partner på grund af sin høje præstation og værdi for kunderne – leverer en moderne cloud-baseret HR-platform, der er nem at tage i brug for både medarbejdere og ledelse.

"Zalaris baserer konsekvent sin virksomhed på SAP SuccessFactors’ innovative og holistiske løsningsportefølje i Norden og skaber dermed et komplet og uovertruffent markedstilbud for nordiske og baltiske virksomheder, der ønsker at omlægge deres HR-aktiviteter," udtalte Antti Soini, som er nordisk chef for HCM-løsninger hos SAP. "Vi lykønsker Zalaris med endnu en rekordstor kundeaftale."

Zalaris A/S yder fullservice outsourcing af forretningsfunktioner indenfor for løn, personale administration, og HR. Dette med tilhørende konsulent- og HR system leveranser til store virksomheder. Ydelserne giver kunderne mulighed for at have fælles løn- og HR processer på tværs af landegrænser, adgang til cloud baserede løsninger for talent management samt mulighed for at reducere omkostninger. Zalaris ydelser dækker hele Norden, Baltikum, Polen og Indien. Zalaris er SAP BPO partner.