Aarhus får nyt hotel i hjertet af Skejby

I år er der især én dansk hotelkæde, der glæder sig ekstra meget til sommer, sol og glade turister. Zleep Hotels åbner nemlig sit 12. hotel, hvilket bliver kædens andet hotel i Aarhus.

Den helt rigtige beliggenhed

Uanset om du er turist eller forretningsrejsende i Aarhus, vil det nye Zleep Hotel Aarhus Nord være et oplagt sted at overnatte en nat eller fem. Hotellet ligger lige ved supersygehuset tæt på industri, kontorer og konferencefaciliteter. Motorvejen findes nemt, og ankommer du i bil, kan du parkere på hotellets store parkeringsplads. Ønsker du i stedet at opleve det indre Aarhus, kan du på under et kvarter nå centrum. Den nærmeste letbanestation ligger nemlig kun 200 meter fra hotellet.

”Dette fantastiske, nye, bæredygtige Zleep hotel har den helt rigtige beliggenhed midt i Business Park Skejby. Vi er tæt på nærmest alt lige fra letbanen, motorvejen og supersygehuset. Derfor er det bestemt ikke kun erhvervsgæsterne, vi håber at byde velkommen men også det store turistsegment. Et segment der værdsætter økologi, bæredygtighed og kvalitet. Teamet og jeg kan slet ikke vente med at slå hoteldørene op”, fortæller Jonas-Tobias Andersen, ny Hotel Manager på Zleep Hotel Aarhus Nord.

Et bæredygtigt byggeri

I bydelen Viby ligger allerede Zleep Hotel Aarhus Syd, og den 4. juni åbner så det splinternye Zleep Hotel Aarhus Nord i bydelen Skejby. Hotellet er i to etager, de 100 værelser er udstyret med lækre kvalitetssenge og i tråd med kædens designprofil, er loungeområdet indrettet i et flot, skandinavisk design. Desuden er byggeriet bæredygtigt, og målet er at opnå en DGNB-certificering.

”Det er efterhånden fem år siden, at Zleep flyttede ind i Aarhus med vores hotel på Viby Torv, og hotellet har siden da udviklet sig rigtig positivt. Det samme har Aarhus som by, hvor både offentlige og private virksomheder skyder op. Fra syd til nord skaber virksomhederne vækst og dynamik, så det er helt naturligt, at der også skal være et Zleep hotel i Skejby. Hotellet er udviklet som bæredygtigt byggeri i samarbejde med NCC, og jeg ser frem til at arbejde sammen med den kommende ejer af ejendommen, Pension Danmark”, fortæller Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels.

Salget af værelser er allerede startet. Den 4. juni åbnes dørene til hotellets stueetage, og i starten af juli åbnes de resterende etager. Frem til udgangen af juli kan alle benytte åbningstilbuddet

• zleep hotel aarhus skejby

Zleep Hotels er en del af Deutsche Hospitalitys brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris for de mange. I dag består hotelkæden af 10 hoteller i Danmark og et i Sverige, og fire nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2025. For at kunne realisere det mål, skal Zleep Hotels kunne bevise sine kompetencer for at fremstå som en attraktiv franchisegiver, samarbejdspartner og investering. Deutsche Hospitalitys investering i Zleep Hotels er et godkendelsesstempel for fremtidige ejendomsudviklere og samarbejdspartnere. Udover Zleep Hotels omfatter paraplyvirksomheden, Deutsche Hospitality, fire kendte hotelmærker: Steigenberger Hotels and Resorts, MAXX af Steigenberger, Jaz in the City og IntercityHotel. Deutsche Hospitalitys portefølje omfatter i øjeblikket over 130 hoteller på tre kontinenter. Læs mere om Zleep Hotels. Læs mere om Deutsche Hospitality.