Fra karrieredrøm til virkelighed – sådan er Dennis nået til tops

​Det, der engang var en stor drøm, er i dag blevet til virkelighed. Bevæbnet med en ukuelig arbejdsmoral og ambitiøse målsætninger for fremtiden er det efter otte år i den hurtigvoksende danske hotelkæde, Zleep Hotels, lykkes Dennis Kjer Nissen at opnå karrierens hidtil største ”sejr” med en ny stilling som Hotel Manager.

En sulten herre

Den 1. februar 2020 tiltrådte 29-årige Dennis Kjer Nissen stillingen som Hotel Manager på Zleep Hotels’ nyeste hotel i Skejby i det nordlige Aarhus. Selv betegner han sig som en sulten herre med mod på nye udfordringer:

”Jeg glæder mig til at bevise mit værd. Jeg er en sulten herre, og Aarhus er på menukortet. Hotellet og dets placering har enormt meget at byde på, og dét uanset om man overnatter en enkelt nat eller en hel uge: Central placering i Business Park Skejby, fitnessrum, lobbybar, morgenmadsrestaurant, gratis parkering og en placering tæt på både letbane og supersygehus. Derudover stråler hotellet, og alt interiør emmer af kvalitet”, fortæller Dennis Kjer Nissen, der desuden bliver den yngste Hotel Manager i Zleep Hotels.

​Zleep Hotel Aarhus Skejby slog dørene op den 4. juni 2019 og rummer i alt 100 værelser.

Fra receptionist til Hotel Manager

Startskuddet til hotelkarrieren lød i 2012, hvor Dennis Kjer fik tilbudt stillingen som fuldtidsreceptionist på det daværende Zleep Hotel Astoria Copenhagen. Herefter opstod flere interne karriemuligheder, der i første omgang resulterede i en plads i hotelkædens økonomiafdeling:

”Grundet min store nysgerrighed og stræben efter at lære har jeg efterhånden stiftet bekendtskab med mange forskellige ansvarsområder inden for hoteldrift. Først var jeg receptionist, så blev jeg elev i økonomiafdelingen, derefter regnskabsassistent og regnskabsansvarlig, og i sommer blev jeg så Front Office Manager på ​Zleep Hotel Aarhus Viby, og nu er jeg landet på helt rette hylde som Hotel Manager på ​Zleep Hotel Aarhus Skejby. Jeg er ekstremt stolt over, at Zleep har valgt at pege på mig, og jeg kan ikke vente med, sammen med resten af teamet, at forløse hotellets store potentiale”, fortæller den nye, ambitiøse Hotel Manager.

En beundringsværdig alsidighed

Ifølge hotelkædens Director of Operations, Jytte Vestergaard, er det med god grund, at netop Dennis Kjer er valgt som ny Hotel Manager. Foruden de mange års Zleep-erfaring, besidder han nemlig beundringsværdige driftskompetencer:

”Med en alsidighed der er beundringsværdig, et behov for altid at præstere sit ypperste og en sympatisk tilgang til ledelse, er jeg sikker på, at Dennis vil løfte opgaven med bravur – præcis som han har gjort det mange gange før”, fortæller Jytte Vestergaard.

• zleep hotel aarhus skejby

Zleep Hotels er en del af Deutsche Hospitalitys brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris. I dag består hotelkæden af 11 hoteller i Danmark og et i Sverige, og fem nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2025. Udover Zleep Hotels omfatter paraplyvirksomheden, Deutsche Hospitality, fire kendte hotelmærker. Steigenberger Hotels and Resorts opererer 60 hoteller i historiske bygningsværker og i livlige byområder og på resorterne tilbydes sundhedsoaser i naturlige omgivelser. MAXX by Steigenberger er et nyt, karismatisk koncept med fokus på det essentielle i overensstemmelse med mottoet ’MAXXimize your stay’. Jaz in the City brandet afspejler storbyens livsstil og trækker på lokal musik og kultur. IntercityHotel opererer 40 moderne, mid-scale hoteller, der alle er placeret i gåafstand til togstationer eller lufthavne.

Læs mere om Zleep Hotels. Læs mere om Deutsche Hospitality.