Nyansættelse i kraftigt voksende hotelkæde

Zleep Hotels ekspanderer. Med et mål om 20 hoteller i 2020 er der brug for flere hænder. Derfor har den hurtigt voksende hotelkæde netop ansat Sanne Færgsted i den nyoprettede stilling som Area Manager til kædens hoteller på Sjælland. Dette er et naturligt led i udviklingen for Zleep Hotels, der for alvor tager fart i den kommende tid.

Erfaren Area Manager

Sanne Færgsted er netop tiltrådt som Area Manager hos Zleep Hotels med hovedansvar for driften af Zleep hotellerne på Sjælland. Sanne er uddannet merkonom og kommer fra en stilling som Biografchef, hvor hun ligeledes har haft ansvaret for driften af et større antal biografer. Derudover har Sanne en bred erfaring som Regionschef hos en større dansk restaurationskæde og er dermed godt rustet til jobbet som Area Manager hos Zleep Hotels.

Jeg glæder mig rigtig meget til at arbejde i Zleep Hotels og den meget spændende og ambitiøse udvikling, vi skal igennem. Det har været en imponerende rejse for Zleep Hotels indtil nu, men det er nu, vi for alvor skal have konceptet strømlinet, se det træde i karakter og bevise sit værd i stor vækst. Samtidigt med at vi holder fast i gæstens oplevelse, medarbejdernes trivsel samt vores værdier og sjæl. Vi får travlt i den kommende tid og jeg glæder mig. Det er i høj grad min erfaring i kædedrift, i ledelse, indenfor medarbejderudvikling samt gæstefokus, jeg kan bidrage med hos Zleep Hotels. Jeg skal dog lige vænne mig til, at det er et succeskriterie, at gæsterne sover under besøget hos os, men ellers er fokus på gæstens oplevelse jo ikke så forskellig, om det er restaurations-, underholdningsbranchen eller hotelverden, man bevæger sig i. Jeg ser frem til at være en sparringspartner for vores rigtig dygtige og kompetente Hotelchefer rundt omkring og gøre mit til, at vi når vores mål”, fortæller Sanne Færgsted, Area Manager.

Naturlig oprustning

I dag driver Zleep Hotels samlet set 9 hoteller i Danmark og har yderligere 5 projekter bekræftet i 2019. Samtidig har hotelkæden fornyelig etableret søsterselskabet, Core Hospitality, der skal drive hoteller uafhængigt af varemærker, og dette selskab har ligeledes 2 hoteller bekræftet på Sjælland. Den nye stilling hos Zleep Hotels kommer derfor på et strategisk vigtigt tidspunkt. Hotelcheferne på Sjælland får nu en fokuseret sparringspartner, og koncernens Driftschef, Per Denker Sørensen, ser frem til et spændende samarbejde:

"I forbindelse med den vækst, vi står foran, er det afgørende at tilføre ressourcer til organisationen for at sikre fortsat fokus på vores kerneforretning. Ligeledes ligger der en stor opgave i at få opbygget den rette struktur samt at sikre, at vores værdier og kultur også forankres på vore kommende hoteller. Sanne har en rigtig spændende baggrund, og jeg er sikker på, at hendes personlighed og erfaringer vil give hende succes i den nyoprettede stilling. Jeg ser meget frem til et godt og konstruktivt samarbejde med Sanne".

• Sjælland

Zleep Hotels er en innovativ virksomhed, der er i stor fremgang. Det er en virksomhed med noget på hjertet. Visionen er netop at tilbyde et prisvenligt kvalitetsprodukt. Hotelkæden består i dag af 9 hoteller i Danmark. Yderligere 5 hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at operere 20 hoteller i 2020. For at kunne realisere det mål, skal Zleep Hotels kunne bevise sine kompetencer for at fremstå som en attraktiv franchisegiver, samarbejdspartner og investering. Læs mere om Zleep Hotels.