Marbella Event Academy

Barkurser.se bygger ut sin barskola ytterligare inför 2011

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2010 15:46 CEST

Barkurser.se bygger ut sin barskola ytterligare inför 2011 för att kunna ta emot ännu fler nöjda elever. Efter succéåret 2010 med hundratals nöjda elever så expanderar vi ytterligare med att bygga till fler barstationer i vår barskola. Vi kommer även att lägga till två extra lärarstationer samt fler skärmar och ett nytt kontor. Vår barskola i Spanien är en av världens bästa och seriösa barskolor enligt en färsk enkät. Vi tackar alla som valt att utbilda sig till Bartenders hos oss under åren, Och vi ser framemot att utbilda tusentals professionella bartenders dom kommande åren. Mvh Sonny & Shana på Barkurser.se

Event and education group s.c är ett registrerat utbildningsbolag med säte i Malaga, Spanien.
Bland annat så bedrivs bartenderutbildning i Spanien och Thailand med www.barkurser.se och www.bartendereducation.com. Producerar event och konserter, bland annat med artister som Metallica, Spice Girls, No Doubt, Iron Maiden, The Sounds, Thorsten Flinck, Noice, MIkael Wiehe, Eldkvarn etc.