Event and education group S.C www.barkurser.se

Barkurser.se delarrangör till årets största Cocktail & flairing Tävling på Nikki Beach Marbella

Comunicado de prensa  •  13 oct, 2010 15:34 CEST

Barkurser.se var i år stolt delarrangör till årets största Cocktail Tävling på Nikki Beach i Marbella, Spanien. Barkurser presenterade stolt "Atilla iskifoglu" 4-faldig Europamästare och 2:a i VM i Flairing. Samt tävlande från dom hetaste Beach clubs som Ocean Club i Puerto Banus etc.. Självklart var samtliga elever från Barkurser.se´s Professionella Bartenderskola inbjudna med fri bar under eventet. Det blev ett mycket lyckat event med fina priser från Exakt Vodka. Barkurser.se erbjuder seriös bartenderutbildning utomlands med utbildningsgaranti.
Barkurser.se är en av få barskolor i världen med statligt godkända utbildningslokaler endast avsedda för bartenderutbildning. Läs mer på www.barkurser.se  |   www.exaktvodka.com  |   www.nikkibeach.com

Se mer bilder på: http://barkurser.se/bildervideo/nikki.html

Event and education group s.c | Barkurser.se är ett registrerat utbildningsbolag med säte i Malaga, Spanien.
Bland annat så bedrivs bartenderutbildning i Spanien och Thailand med www.barkurser.se och www.bartendereducation.com. Producerar event och konserter, bland annat med artister som Metallica, Spice Girls, No Doubt, Iron Maiden, The Sounds, Thorsten Flinck, Noice, MIkael Wiehe, Eldkvarn etc.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom