Marbella Event Academy

Boka din barkurs i Spanien med Barkurser.se före 31 Dec -Få gratis Marockotur

Pressmeddelande   •   Nov 28, 2010 19:20 CET

Boka din barkurs i Spanien före 31 Dec -Få gratis Marockotur

Nu Bjuder vi på en Tur till Marocko om du bokar din barkurs för 2011 i Spanien innan 31 Dec.
Detta ingår: Du blir upphämtad vid ditt boende i Spanien med buss och sedan åker ni ner till hamnen där ni tar färjan över till Marocko (cirka 45 min) väl på plats så får ni en guidad tur, med bland annat kamelridning, magdans, lunch etc.. Ni tar även en tur till Medinan där ni kan fynda bland orientaliska kryddor, té, guld, mattor eller hantverk i läder, allt till otroliga priser. (Finns även en hel del "märkesvaror") Efter er dagstur så åker ni hem och är tillbaks lagom till att gå på en barrunda med barkurser.se! (Om ni orkar ;) Se www.barkurser.se för mer info.

Barkurser.se är ett registrerat Bartenderutbildnings bolag under Event and education group s.c med säte i Malaga, Spanien.
Bland annat så bedrivs bartenderutbildning i Spanien och Thailand med www.barkurser.se och www.bartendereducation.com. Producerar event och konserter, har bland annat varit delaktiga i event och konserter med artister som Metallica, Spice Girls, No Doubt, Iron Maiden, The Sounds, Thorsten Flinck, Noice, MIkael Wiehe, Eldkvarn etc.