Mallorcafastigheter

Exklusiv mäklare för nybyggda lyxlägenheter i San Agustin, Mallorca

Comunicado de prensa   •   mar 05, 2015 12:12 CET

Byggnaden ligger precis bakom det 5-stjärniga boutiquehotellet Maricel och ett stenkast från den vackra sydvästkusten på Mallorca med flera härliga sandstränder. De lägenheter som ligger på bottenvåningen kommer att ha delvis havsutsikt och våningarna högre upp kommer att bjuda på fantastiska vyer över havet. Takvåningarna ligger avskilda och har privat pool. Bostadsområdet är trevligt och gatan är lugn och stillsam med alla bekvämligheter, restauranger inom gångavstånd.

Ahmet Senoglu, projektutvecklare på Mallorcafastigheter, har varit involverad med utformningen av lägenheterna och är entusiastisk över att kunna erbjuda dessa lyxiga bostäder med ett fantastiskt läge nära havet och Palma.

- Efter framgångarna med våra tidigare projekt i San Agustin, är vi på Mallorcafastigheter stolta att kunna presentera ett nytt och exklusivt projekt i samma område, säger Ahmet med ett leende på läpparna.

Lägenheterna beräknas vara klara under hösten 2016 och det kommer att finnas totalt 5 lägenheter i byggnaden. Samtliga är producerade med material av förstklassig kvalite och interiören är elegant och stilfull av senaste design.

Mer information och bilder om detta projekt finns på den här länken:http://www.mallorcafastigheter.com/REF-MF1030E/

Om San Agustin
San Agustin är den perfekta platsen för den som vill bo nära stranden och Palma centrum. Den ligger bara 10 minuters bilresa från Palma och inom några minuters promenad till närmaste sandstrand, Cala Major. The Real Golf Bendinat, köpcentret Porto Pi och den härliga strandpromenaden Paseo Maritimo ligger också i närheten.

Om Mallorcafastigheter
Mallorcafastigheter bildades sommaren 2005 och gör idag mer affärer med svenska köpare än någon annan fastighetsbyrå på ön. Huvudkontoret ligger i Santa Catalina och en filial finns i San Agustin där företaget erbjuder sin expertis och lokala kunskap om de bästa bostäderna på Mallorca. Deras internationella team talar över åtta språk och riktar sig till både den svenska och internationella köpare.