3SA Estate Marbella

Ny Head of Sales ska hjälpa 3SA Estate Marbella att ta nästa steg!

Comunicado de prensa   •   sep 26, 2019 15:38 CEST

Ny Head of Sales skall hjälpa 3SA Estate Marbella att ta nästa steg.

Den 24.e september anslöt Tommy Sundström till sina kollegor på kontoret i Aloha Pueblo. Tommy har en gedigen och lång karriär inom försäljning och fastighetsmäkleri. Hans tidigare uppdrag omfattar både fastighetsförsäljning och chefspositioner på olika fastighetsbyråer. Tommy har även varit med och etablerat Svenska Mäklarhusets utlandsavdelning samt hjälp lokala kontor på solkusten att arbeta mer målinriktat med sin försäljning.

"Det skall bli enormt spännande att vara med och utveckla 3SA's erbjudande ytterligare. I dag har företaget en ledande position och den ska vi vidareutveckla."Tommy Sundström | Head of Sales

"Att kunna attrahera en toppkraft som Tommy säger en del om hur långt vi kommit. Och med honom som en del av vårt företag kommer vi bara bli bättre. Spännande."Jimmy Widén | VD och Grundare

New Head of Sales will help 3SA Estate Marbella take the next step.

On September 24, Tommy Sundström joined his colleagues at the office in Aloha Pueblo. Tommy has a solid and long career in sales and real estate. His previous assignments include both real estate sales and managerial positions at various real estate agencies. Tommy has also been involved in establishing the Swedish Real Estate Department's overseas department and helping local offices on Costa del Sol to organize and work more purposefully with their sales.

"It will be hugely exciting to be involved in further developing 3SA's offering. Today, the company has a leading position and we will continue to develop this."Tommy Sundström | Head of Sales

"Managing to attract a top professional like Tommy reflects nicely on our company. And with Tommy joining our team our company will continue to excel. Exciting times.Jimmy Widén | CEO and Founder

För vidare upplysningar kontakta/ For more information please contact:

Tommy Sundström tommy@3saestate.com Jimmy Widén jimmy@3saestate.com

3SA Estate Marbella | Aloha Pueblo • Local No.6 | 29660 Nueva Andalucia | www.3saestate.com |info@3saestate.com

3SA ESTATE IS A REAL ESTATE AGENCY based in Marbella, Spain, but with one big difference. We do not only sell homes, we help our customers to stay a few steps ahead in the world of work, career, family, leisure, fun and social interaction – the things we call life. To seize every minute of each day, week and year rushing by, while we are too busy planning the future. Our focus is to help our customers, not only to dream their dreams, but also to see and catch the opportunities when they come. To incorporate visions and the future into a life here and now. To put it simple, we are always there for you when you need us, as a broker, every minute of the day and every day of the year. 3SA Estate is the only contact you will need as your personal real estate agency in Marbella.