Tiedote -

Kevään uudet kuosit suosituista Pattern Mid-Rise -kompressiotrikoista saatavilla nyt!

2XU lanseeraa uudet timanttiset kuosit suosituista Pattern Mid-Rise -kompressiotrikoista.

Pattern Mid-Rise -trikoissa yhdistyy täydellisesti kompression tuomat hyödyt, tyylikkyys sekä mukavuus.

Mid-Rise -vyötärö eli leveä lantiokuminauha takaa täydellisen istuvuuden asteittaisen kompression tuoman mukavuuden kanssa. Trikoot eivät valu alaspäin kovankaan aktiviteetin aikana. Lisäksi asteittaisen kompression myötä suurimmat lihasryhmät saavat voimakkaan tuen ja lihasvärinä sekä siitä aiheutuvat lihasvauriot vähenevät. 2XU Pattern Mid-Rise -kompressiotrikoot soveltuvat urheiluun, palautumiseen sekä vapaa-ajalle.

Uudet kuosit ovat saaneet inspiraation timanteista ja jalokivistä. Kuosit ovat saatavilla tummana sekä vaaleampana, molemmissa värimaailma on tummanharmaa. Tuotekuvat molemmista kuoseista alla.

Koot: XXS-XXL

Hinta: 150,00 euroa.

Saatavilla nyt jälleenmyyjillämme ympäri maan sekä verkkokaupassamme.

Lisätiedot, korkealaatuiset kuvat tai tiedustelut: asiakaspalvelu@2xu.fi

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Enjoy Sport on yksi urheilualan nopeimmin kasvavista yrityksistä teknisten urheiluvaatteiden saralla. Yritys tunnetaan parhaiten 2XU-kompressiovaatteista sekä 2XU:n märkäpuvuista ja triatlon-, juoksu- ja pyöräilyvaatteista. Kaikki ovat erittäin laadukkaita teknisiä treenivaatteita. 2XU-kompressiovaatteita pidetään maailmanlaajuisesti kompressioalan huippuina. Kompressiovaatteet on valmistettu laadukkaasta PWX-materiaalista, jonka asteittainen paine parantaa verenkiertoa ja vähentää lihasten värinää, mikä auttaa lihaksia rentoutumaan, parantaa kestävyyttä, nopeuttaa palautumista ja pienentää loukkaantumisriskiä. Vaatteet on tarkoitettu kaikenlaisille ihmisille sekä treenin aikana että sen jälkeen. Riippumatta siitä, harjoittelevatko he vähän vai paljon. Enjoy Sport on vakiintunut yritys, ja sitä johtavat omistautuneet, ammattitaitoiset ja asiakaskeskeiset ihmiset, jotka ovat lähtöisin suomalaisen huippu- tai kunto-urheilun parista. Ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@2xu.fi

Ellen Sørum