Teräskehikolla lisäsuojaa haastaviin olosuhteisiin

Lehdistötiedote   •   Marras 23, 2018 12:21 EET

ABAX kalustonvalvonta -laiteelle suunniteltu teräskehikko.

ABAX on tuonut markkinoille teräskehikon ABAX Equipment Control -kalustonvalvontalaitteille. Kehikko on suunniteltu antamaan lisäsuojaa talven ailahtelevissa olosuhteissa.

Talvi on tulossa, pohjoiseen se onkin jo tullut,ja kokemuksesta tiedämme, että talvisää riepottelee koneita ja laitteistoja. Tällöin myös kalustoon kiinnitetty ABAX Equipment Control -laite on rankkojen sääolosuhteiden armoilla. Jotta kalustonvalvonta voi paikantaa kalustoasi entistä luotettavammin, olemme tuoneet markkinoille teräskehikon, joka on erityissuunniteltu suojaamaan laitetta irtoamiselta tai putoamiselta heikentämättä GPS-signaalia.

3 millimetrin paksuinen teräskehikko on erityisen hyödyllinen, jos:

-työkoneita ja laitteitasi käytetään vaativissa olosuhteissa (esimerkiksi lumiaura, kaivinkoneen kauha tai aggregaatti)

-haluat lisäturvaa yrityksesi arvokkaalle käyttöomaisuudelle.

“Uusi teräskehikko on edullinen lisäsuoja, josta moni yritys hyötyy varmasti. Sen lisäksi, että kehikko suojaa laitetta, se pitää GPS-seurantalaitteen tiukasti kiinnitettynä lähes kaikissa olosuhteissa, kertoo ABAXin tuotepäällikkö Bjørn André Hagen.

Teräskehikko on saatavilla ABAX Equipment Control -kalustonvalvontalaitteen molemmissa ko’oissa.

Pitkäkestoisempi akku ja tarkempi GPS

Aiemmin tänä vuonna ABAX julkaisi päivitetyn kalustonvalvontalaitteen, jonka akunkesto on 40 % parempi ja siinä on tarkempi GPS. Asiakkaamme ovat luonnollisesti olleet tyytyväisiä päivitykseen.

“Olemme huomanneet, että asiakkaidemme työkalujen ja laitteiden sijainnit ovat naulankantaan kartalla. Totta kai asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä, kun he tietävät tarkalleen, missä heidän kalustonsa sijaitsee sillä hetkellä”, sanoo Bjørn André Hagen.

Asiakkaamme arvostavat luonnollisesti myös pitkäkestoisempaa akkua. Esimerkiksi, jos tarvitset sijaintitiedot vain kerran päivässä, pienemmän laitteen akunkesto on nyt 2240 päivää. Isomman laitteen akunkesto on samoilla asetuksilla 4480 päivää. Akkua täytyy siten vaihtaa entistä harvemmin.

ABAXista

ABAX on 'Solution Provider for the Connected Workspace'. Investcorpin tukema ABAX on yksi Euroopan johtavista telematiikka- ja IoT-alan yrityksistä. Älykkäiden ratkaisujen kautta ABAX verkostoi työympäristösi monipuolisten tuotteiden ja palveluiden avulla. Näiden palvelukokonaisuuksien avulla yrityksillä on mahdollisuus nostaa kannattavuuttaan, vähentää kuluja sekä parantaa johdon ja työntekijöiden toimintatapoja. Kaikki ABAXin ratkaisut ovat SaaS (Software-as-a-Service) -palveluita. ABAXilla on 450 työntekijää ja toimistot Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Englannissa, Hollannissa, Saksassa ja Puolassa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Larvikissa, Norjassa.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.